خانهاخبار
تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A22 قبل از رونمایی به بیرون درز کرد

تصاویر گوشی سامسونگ گلکسی A22 قبل از رونمایی به بیرون درز کرد

گوشی سامسونگ گلکسی A22 که قرار است دوماه دیگر معرفی شود، در تصاویر تازه دیده شده که جزئیات طراحی این گوشی را به خوبی نشان می‌دهند.
۱۴۰۰/۱/۳۱

سازندگان لوازم جانبی تصاویری از گوشی مورد انتطار گلکسی A22 منتشر کرده‌اند، یکی از این تصاویر گوشی گلکسی A22 را درون قاب شفافی نشان می‌دهد. این طراحی در مواردی نظیر شیب اطراف و پنل پشتی بسیار شبیه گلکسی M62/F62 است.

در پنل پشتی یک دوربین چهارگانه مشاهده می‌شود که فلش LED در آن به چشم نمی‌خورد. البته احتمالا چون گوشی موجود در این قاب رندری ساختگی و توسط شرکت سازنده دارد، به جزئیات ماژول دوربین دقت نشده و برای همین شاهد فلش LED نیستیم. به هرحال ماه گذشته رسانه The Elec جزییاتی درباره دوربین گلسی A22 منتشر کرد و اعلام کرد که یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی اصلی در کنار یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو حسگر دو مگاپیکسلی کمکی، برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی نیز ۱۳ مگاپیکسل است. این اعداد با مشخصات گوشی گلکسی  A21s مطابقت دارند.  

در مورد دوربین جلو باید گفت که یک حفره قطره‌ای میزبان این دوربین است که البته در تصاویر می‌توان محافظ صفحه این گوشی را نیز مشاهده کرد. گوشی‌های M62/F62 با وجود گران قیمت‌تر بودن از وجود حفره‌ای درون نمایشگر بهره می‌برند که تفاوت نمایشگر این مدل‌ها را نیز با گلکسی A22 نشان می‌دهد. براساس داده‌های بدست آمده توسط Omdia، گلکسی A21s موفقیت خوبی کسب کرده و با فروش ۱۹.۴ میلیون دستگاه از محبوبیت بالایی در سال ۲۰۲۰ برخوردار بوده است. انتطار می‌رود گلکسی A22 ادامه دهنده راه این گوشی موفق باشد. این گوشی در ماه ژوئن رونمایی می‌شود و بازارهای نوظهور و هند را هدف قرار داده است.  

image

 

مانند دیگر سری‌های گلکسی ای ۲۰۲۱، گلکسی A22 نیز در دو نسخه 4G و 5G عرضه خواهد شد. گوشی گلکسی ای ۳۲ 5G اولین گوشی 5G با قیمت زیر ۳۰۰ یورو بود، بنابراین عضو جدید خانواده سری A احتمالا قیمتی در حدود ۲۳۰ یورو خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)