خانهاخبار
28 آوریل، منتظر قدرتمند ترین محصول سری گلکسی سامسونگ باشید

28 آوریل، منتظر قدرتمند ترین محصول سری گلکسی سامسونگ باشید

سامسونگ در تاریخ 28 آوریل مصادف با 8 اردیبهشت ماه، رویداد آنپکد جدید خود را برگزار خواهد کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۵

پس از آن که خانواده گلکسی اس 21 اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، هیچ کس تصور نمی‌کرد که سامسونگ تا میانه‌های فصل تابستان رویداد دیگری را برگزار کند. اما این برند کره‌ای مجددا خلاف تصور تمامی اهالی دنیای تکنولوژی عمل کرد و آن‌ها قصد دارند تا در تاریخ 28 آوریل مصادف با هشتم اردیبهشت ماه، رویدادی را برگزار کرده و در آن از قوی‌ترین محصول سری گلکسی پرده برداری کنند.

استفاده از عبارت The most powerful Galaxy is coming به معنای «قدرتمندترین محصول سری گلکسی در راه است» در پوستر مربوطه، نکته جذاب ماجرا است. در حالی که هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد، اما به نظر تحلیل گران کمی زود است تا محصول جدیدی از سوی سامسونگ به دنیای تکنولوژی معرفی شود و سری اس 21، هنوز نتوانسته تا به صورت کامل و کافی، عرض اندام کند. البته آن‌ها در حوزه فروش عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند و مطمئنا در آینده نیز آمار بهتری را از آن‌ها شاهد خواهیم بود.

image

 

اما اگر سامسونگ گوشی هوشمندی را در این رویداد معرفی نکند، انتظار معرفی چه محصولی را باید داشته باشیم؟ طبق گزارش‌های پیشین، این برند کره‌ای در نظر دارد تا لپتاپی با سیستم عامل ویندوز 10 را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (2021) به دنیای تکنولوژی معرفی کند که چیپست اگزینوس به همراه پردازنده گرافیکی AMD، از جمله مشخصات سخت‌افزاری آن به حساب می‌آید.

این گزارش حاکی از آن است که سامسونگ لپتاپ جدید خود را در نیمه دوم سال 2021، پس از معرفی سری جدید گلکسی نوت پرده برداری خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد که نسخه جدید گلکسی نوت، می‌تواند دلیل محکمی برای معرفی زودهنگام لپتاپ جدید سامسونگ باشد.

از طرف دیگر، معرفی دو محصول مختلف به صورت همزمان در کنار به همراه داشتن هزینه‌های بالا، میزان توجهات به هر یک از آن‌ها را تا حد زیادی با خطر مواجه می‌کند. مطمئنا در صورت رونمایی از سری جدید گلکسی نوت در رویداد پیش رو، هیچ کس آنچنان که باید و شاید تعجب نخواهد کرد. اما از نظر تحلیل گران برای معرفی چنین محصولی، سامسونگ کمی عجولانه عمل کرده است.

با تمام این تفاسیر، رویداد آینده سامسونگ در تاریخ 28 آوریل مصادف با هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و به طور حتم، این اتفاق در وب سایت جی اس ام به صورت آنلاین پوشش داده می‌شود. پس در روز موعود با ما همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)