خانهاخبار
بازی Call of Duty: Mobile به روی کاربران ایرانی بسته شد!

بازی Call of Duty: Mobile به روی کاربران ایرانی بسته شد!

به نظر می‌آید شرکت اکتیویژن دسترسی کاربران ایرانی به بازی محبوب Call of Duty: Mobile را محدود کرده و دیگر امکان ورود به این بازی با آی پی ایرانی وجود ندارد!
۱۴۰۰/۱/۲۳

از ساعاتی پیش بسیاری از کاربران ایرانی گزارش داده‌اند که برای دسترسی به بازی Call of Duty: Mobile‌ دچار مشکل شده‌ و پیغامی را از سوی سازندگان مبنی بر اینکه «این بازی هنوز در کشور شما عرضه نشده است» دریافت می‌کنند.

image

 

به نظر می‌رسد این محدودیت فعلا مربوط به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بوده و اکثر کاربران اینترنت خانگی و همچنین کاربران اپراتور رایتل نیز مشکلی برای دسترسی به این بازی ندارند. با این وجود، ممکن است این محدودیت موقتی بوده و پس از مدتی برطرف شود. پیش از نیز شاهد چنین مشکلاتی در Call of Duty: Mobile بوده‌ایم.

احتمال اینکه به دلیل تحریم‌های اعمال شده و محدودیت سرویس دهی شرکت‌های آمریکایی به ایران، شرکت اکتیویژن دسترسی ایرانیان به این بازی محبوب را بسته باشد نیز وجود دارد. این شرکت هنوز بیانیه رسمی در این مورد نداشته است.

ساعاتی پیش نیز به دستور کمیته فیلترینگ، لینک‌های بازی PUBG: Mobile از استور‌های اندرویدی ایرانی حذف شدند. هنوز مشخص نیست که آیا این اتفاق ارتباطی با محدودیت اعمال شده توسط اکتیویژن برای Call of Duty: Mobile‌ دارد یا خیر.

بازی Call of Duty:Mobile در ایران بسیار پرطرفدار است و عده زیادی، ساعات بسیاری را صرف این بازی کرده‌اند. نظر شما درباره این محدودیت چیست؟ آیا شما نیز از کاربران Call of Duty:Mobile‌ هستید و برای دسترسی به این بازی دچار مشکل شده‌اید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

pq

۱۴۰۰/۱/۲۴
از اسور های ایرانی که حذف نشده!
حتما اختلالی بوده از طرف اپراطور های .... مسخرمون

مهیار

۱۴۰۰/۱/۲۳
باسلام وخسته نباشی خدمت مدیریت سایت
منم دچاراین مشکل شدم ازامروزبعدازظهر
واقعاًباعث تاسف که این کارکرده
به نظرمنم بایدهمه این بازی پاک کنیم چون خیلی حرکت توهین آمیزبوده
درهرحال این نظرمن وبه نظرم یه توهین بوده واسه گیمرهای خوب ایرانی

عرفان

۱۴۰۰/۱/۲۳
دولت محترم احتمالا توان موشکی ایران رو میده تا کال او دیوتی باز بشه...
جو بایدن ....