خانهاخبار
ساعت‌های هوشمند جدید Moto با پلتفرم WearOS به زودی از راه می‌رسند

ساعت‌های هوشمند جدید Moto با پلتفرم WearOS به زودی از راه می‌رسند

اسمارت واچ‌های برند Moto در آینده نزدیک با سیستم عامل WearOS معرفی می‌شوند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

در اوایل سال 2020، کمپانی کانادایی eBuyNow پس از کسب اجازه و لایسنس از شرکت موتورولا، اقدام به طراحی و تولید ساعت هوشمندی با برند Moto کرد و نام آن را نیز Moto360 گذاشت. حال در سال جاری میلادی (2021) ظاهرا باید منتظر ساعت‌های هوشمند بیشتری با برند موتو و سیستم عامل WearOS باشیم.

این اطلاعات در یک همایش که در تاریخ نهم فوریه مصادف با بیست و یکم بهمن ماه برگزار گردید، توسط eBuyNow و کمپانی CE Brands مشخص شد. در نقشه راه محصولاتی که در آینده نزدیک معرفی خواهند شد، نام سه ساعت هوشمند موتو جی اسمارت واچ، موتو واچ و موتو وان دیده می‌شود که مورد اول در ماه ژوئن و دو مورد بعدی در ماه جولای، رونمایی خواهند شد.

image

 

ساعت هوشمند Moto G Smartwatch که در ادامه گوشی‌های هوشمندی که در این شاخه و با این سبک و سیاق نام‌گذاری شده‌اند معرفی خواهد شد، با ظاهر و شکل و شمایلی مانند Moto 360 همراه خواهد بود. این محصول در دو نسخه سفید و نقره‌ای رنگ، بدون حاشیه‌های چرخان و به همراه دو دکمه تخت در کنار بدنه همراه خواهد بود. شیوه نام‌گذاری این محصول به گونه‌ای است که احتمالا شاهد یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه خواهیم بود و به این ترتیب، برند Moto با محصولات بیشتری همراه شده و در سراسر دنیا گسترش پیدا خواهد کرد.

اگر سبک چینش این محصولات با دقت و صحت همراه باشد، یک ماه پس از Moto G Smartwatch باید منتظر رونمایی از Moto Watch باشیم که از نمایشگری مربع شکل، یک دکمه سخت‌افزاری در کنار بدنه و سیستم عامل WearOS برخوردار خواهد بود. اما به نظر می‌رسد که Moto One از بدنه‌ای دایره‌ای شکل برخوردار بوده و با توجه به شیوه نام‌گذاری، باید منتظر یک محصول پرچمدار باشیم.

طبق اسناد و مدارک، کمپانی eBuyNow ظاهرا به عنوان یکی از برندهای معتبری است که موفق شده تا گواهی تولید محصولات مبتنی بر پلتفرم WearOS را دریافت کند و از طرف دیگر نیز با همکاری کوالکام، گجت‌های پوشیدنی سطح بالایی را نیز تولید خواهد کرد.

 

باید منتظر بمانیم و ببینیم که مشخصات سخت افزاری محصولات جدید با برند موتو که شامل ساعت‌های هوشمند می‌شود، چگونه خواهد بود. اما به دلیل مشارکت eBuyNow با کوالکام، پیش بینی می‌شود که پردازنده اسنپدراگون Wear 4100 به عنوان قلب تپنده آن‌ها ایفای نقش خواهد کرد که یک گیگابایت رم نیز مکمل آن خواهد بود. اما همان طور که گفته شد، ساعت هوشمند موتو جی اسمارت واچ محصولی مقرون به صرفه به حساب می‌آید و به این ترتیب، احتمالا میزبان تراشه اسنپدراگون 3100 خواهد بود.

در نشستی که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، مسئولان eBuyNow از رونمایی نسل سوم موتو 360 با بدنه پشتی شفاف خبر دادند و به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا اجزای داخلی این ساعت هوشمند را از این طریق مشاهده نمایند.

با تمام این تفاسیر، معرفی و رونمایی از ساعت‌های هوشمند جدید با برند Moto باعث می‌شود تا این گجت‌ها در دنیا گسترش پیدا کرده و از طرف دیگر، تعداد محصولات مبتنی بر پلتفرم WearOS نیز افزایش پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)