خانهاخبار
تصاویر رسمی Realme GT منتشر شد

تصاویر رسمی Realme GT منتشر شد

دو تصویر رسمی از گوشی هوشمند جدید ریلمی امروز منتشر شد.
۱۳۹۹/۱۲/۵

چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه، رویدادی توسط کمپانی ریلمی برگزار شده و در آن، شاهد رونمایی از اسمارت فون Realme GT خواهیم بود. امروز و در حالی که تنها ده روز تا روز موعود باقی مانده، شاهد انتشار دو تصویر رسمی از ریلمی جی تی در شبکه اجتماعی چینی Weibo هستیم. آن چه از این دو تصویر برمی‌آید، نشان دهنده این است که Realme GT با رنگ آبی همراه خواهد بود و لنز 64 مگاپیسکلی به عنوان دوربین اصلی آن شناخته خواهد شد.

اما چیزی که جالب به نظر می‌رسد، وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون در قسمت زیرین و کنار ورودی میکروفون این محصول است. این ویژگی در دنیای امروزی، از بسیاری گوشی‌های هوشمند پرچمدار و محصولات تولید شده توسط کمپانی‌های مختلف حذف شده است.

 

از آن جا که در قسمت پشت یا کناره بدنه اثری از سنسور اثر انگشت نیست، لذا با توجه به آن که هیچ تصویری از قسمت جلویی این گوشی هوشمند وجود ندارد، پیش بینی می‌شود که Realme GT از نمایشگر OLED بهره‌مند باشد. در قسمت پایین بدنه، شاهد اسپیکر و درگاه شارژ USB-C هستیم که طبق شایعات، از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

در تصاویر رسمی این گوشی هوشمند، بازیگر خانم چینی با نام Yang Mi را می‌بینیم که موفق به کسب صدها جایزه شده و Forbes China نیز وی را به عنوان ششمین سلبریتی مشهور در کشور چین در سال 2020 معرفی کرده است.

Realme GT 5G که در حال حاضر با کد نام Realme Race یا RMX2022 از آن یاد می‌شود، طبق شایعات به پردازنده اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی UFS 3.1 مجهز خواهد بود. این اسمارت فون همان طور که گفته شد، در تاریخ چهارم مارچ مصادف با چهاردهم اسفند ماه به صورت رسمی در کشور چین به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد و احتمالا پس از مدت کوتاهی، در سایر کشورها در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)