خانهاخبار
آنتن مرکزی چیست؟

آنتن مرکزی چیست؟

سیستم آنتن مرکزی یکی از موارد مهم و قابل توجه در سیستم های جریان ضعیف ساختمان ها به شمار می رود
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

سیستم آنتن مرکزی یکی از موارد مهم و قابل توجه در سیستم های جریان ضعیف ساختمان ها به شمار می رود، چرا که به دلیل افزایش تعداد دریافت کننده های سیگنال ( آنتن ) در ساختمان های بلندمرتبه با شلوغی پشت بام و مشاعات و افزایش کابل کشی و تداخلات فرکانسی مواجه می شویم و بهترین راه برای ازبین بردن این مشکلات سیستم آنتن مرکزی می باشد.

image

این سیستم برای اینکه بتواند بدون مشکل برای همه ساکنین عمل نماید نیاز دارد تا با توجه به شرایط پروژه و بر اساس محاسبات مهندسی طرح ریزی و در آن از قطعات با کیفیت بالا استفاده شود.

 

شرکت هاتف الکترونیک سالهاست که در زمینه سیستم های انتن مرکزی، دیجیتال ساینج و سایر خدمات نوین تلویزیونی فعالیت می نماید و برای سرویس دهی بهتر به مشتریان خود و همچنین آگاه سازی همکارانی که با روش های سنتی و قدیمی کار می کنند اقدام به تولید محتوا آموزشی در زمینه های مختلف سیستم های تلویزیونی نموده و خدماتی همچون دیجیتال ساینیج، تلویزیون هتلی و بیمارستانی و تلویزیون های تحت شبکه  (IPTV)  را نیز در کنار آنتن مرکزی به مشتریان خود ارائه می نماید.

 

این شرکت با بررسی نقشه جریان ضعیف، تعداد و فاصله رایزر ها و سایر فاکتور های تعیین کننده برای طراحی این سیستم، اقدام به انجام محاسبات برای انتخاب بهترین قطعات با توجه به شرایط پروژه، وضعیت آب و هوایی و اقلیمی آن منطقه کرده و بهترین سیستم پیشنهادی را برای مشتریان و همکاران عزیز فراهم می نماید.

 

همچنین تست و تحویل سیستم با استفاده از آنالایزر های سیگنال (اسپکتروم آنالایزر) نیز یکی از مهمترین بخش های پایانی هر پروژه است که هاتف با استفاده از دستگاه های کالیبره خود آن را انجام می دهد.

همکاران و مشتریان عزیز می توانند برای ارائه پروژه و یا مطرح کردن سوال و یا مشاوره از طریق راه های ارتباطی زیر با شرکت هاتف در تماس باشند :

آدرس شرکت

اصفهان، خيابان بزرگمهر، چهار راه هشت بهشت

كوچه شهيد معيني، ساختمان صدرا، واحد 6

اطلاعات تماس

تلفن: ۰۳۱32656367

فكس: ۰۳۱32654381

ايميل: Info@hutef.ir

وبسايت: hutef.ir

اینستاگرام : Www.instagram.com/hutef.ir

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)