خانهاخبار
سونی آمار فروش گوشی‌های اکسپریا در سه‌ماهه چهارم 2020 را اعلام کرد

سونی آمار فروش گوشی‌های اکسپریا در سه‌ماهه چهارم 2020 را اعلام کرد

سونی در جدیدترین گزارش درآمدهای خود نکات جالبی را ارائه کرده که اگرچه در نگاه اول شاید نکات منفی بیشتر به چشم بیاید، ولی نباید از نکات مثبت هم چشم‌پوشی کرد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۸

برخلاف ال‌جی که آینده کسب و کار موبایل آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، سونی به فعالیت‌های درازمدت اکسپریا متعهد است و این تعهد تا اندازه‌ای در گزارش مالی سه‌ماهه آخر ۲۰۲۰ ثمرات خود را نشان داده. این برند ژاپنی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ حدود ۱ میلیون گوشی اکسپریا فروخته که رقمی پایین‌تر از فروش ۱.۳ میلیون دستگاه در بازه زمانی مشابه سال قبل است، اما چند نکته مهم و مثبت دارد.

اول از همه، سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ بهترین سه‌ماهه سونی از نظر فروش گوشی‌های اکسپریا در سال ۲۰۲۰ است. این برند با رشدی ۶۶.۶ درصدی توانسته حدود ۶۰۰ هزار موبایل جدید بفروشد. نکته مثبت بعدی این است که مجموع درآمدهای بخش ارتباطات موبایلی سونی، که خدمات اینترنتی را هم در برمی‌گیرد، با رقم ۱.۰۵۷ میلیارد دلاری تغییری نسبت به درآمد ۱.۰۸۰ میلیارد دلاری آن‌ها در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ نداشته است.

پایداری آمار درآمدهای سونی، به‌رغم افت قابل توجه فروش تلفن‌های هوشمند اکسپریا، نشان‌دهنده افزایش میانگین قیمت فروش محصولات این شرکت در فصل تعطیلات است. به عبارت دیگر، فروش پرچمداران سونی از جمله اکسپریا ۵ مارک ۲ باید در این بازه زمانی خوب بوده باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ناجی سافت

۱۳۹۹/۱۱/۱۸
وقتش رسیده که خودت مدیر کسب و کارت باشی
ناجی سافت ، تنها ارائه دهنده راهکارهای هوشمند بین المللی در ایران
- طراحی وبسایت های هوشمند شخصی ، فروشگاهی
- طراحی اپلیکیشن های پیشرو با قابلیت نصب برروی تمام سیستم های عامل
(بدون تاثیرپذیری از تحریم)
- ارائه راهکارهای فروش انلاین و دیجیتال مارکتینگ
- اموزش زبان های برنامه نویسی به صورت پروژه محور
در کنار شما هستیم
https://najisoftco.com