خانهاخبار
وان پلاس می‌خواهد دوربین گوشی‌های خود را ارتقا دهد

وان پلاس می‌خواهد دوربین گوشی‌های خود را ارتقا دهد

به دنبال گزارش‌های قبلی پیرامون همکاری وان پلاس با Leica، حالا خبرها از تمایل جدی این شرکت به بهبود چشمگیر قابلیت‌های دوربین گوشی‌های وان پلاس حکایت دارند.
۱۳۹۹/۱۰/۲۰

شایعات مربوط به سری وان پلاس ۹ از چند وقت پیش به صورت جدی در سطح اینترنت دست به دست می‌شود. وان پلاس ۹ پرو احتمالا از شارژ بی‌سیم ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی خواهد کرد. مدل استاندارد این خانواده نیز با پشتیبانی از 5G و احتمالا اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد داشت.

اکنون در جدیدترین گزارش گفته شده که وان پلاس مشغول سرمایه‌گذاری روی افزایش چشمگیر توانمندی‌های دوربین گوشی‌های خود شده است. این شرکت سعی دارد محصولاتش را به بهترین دوربین‌های بازار مجهز کند ولی همه ما می‌دانیم که آن‌ها هنوز تا رسیدن به این جایگاه فاصله نسبتا زیادی دارند. وان پلاس ۹ می‌تواند آغازگر مسیری برای به چالش کشیدن سامسونگ، اپل و هوآوی در بخش دوربین باشد.

پیش‌تر در شایعه‌ای گفته شده بود که این شرکت مثل هوآوی با شرکت Leica وارد همکاری شده تا دوربین محصولات خود را بهینه‌سازی کند. سری بعدی پرچمداران این شرکت شامل سه مدل خواهد بود که هر کدام از دوربین متفاوتی استفاده خواهند کرد، ولی مدل پرو احتمالا به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX689 مجهز می‌شود.

با این حساب باید منتظر باشیم تا ببینیم خانواده وان پلاس ۹ چه شگفتی‌هایی را در زمینه دوربین برای ما به ارمغان می‌آورد. اگر این شرکت می‌خواهد در دنیای دوربین‌های موبایلی حرفی برای زدن داشته باشد، باید علاوه بر تقویت سخت‌افزار روی الگوریتم‌های نرم‌افزاری هم کار کند تا بتواند پا به پای رقبا پیش برود.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می‌کنید وان پلاس توانایی رقابت با دوربین بهترین گوشی‌های موجود در بازار را خواهد داشت؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)