خانهاخبار
دیجی‌تایمز: آیپد پرو با Mini LED در سه‌ماهه اول 2021 از راه می‌رسد

دیجی‌تایمز: آیپد پرو با Mini LED در سه‌ماهه اول 2021 از راه می‌رسد

خبرگزاری دیجی‌تایمز در گزارش جدیدی مدعی شده که آیپد پرو 12.9 اینچی بعد که از نمایشگر جدید Mini LED استفاده خواهد کرد در سه‌ماهه نخست 2021 عرضه خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۰/۹

بر اساس گزارش جدید دیجی‌تایمز، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini LED در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. این گزارش می‌گوید اپل زنجیره تامین خود را در زمینه صفحات و پنل‌های لمسی متنوع‌تر کرده و BOE بالاخره تاییدیه این شرکت برای تامین پنل‌های OLED آیفون‌ها را دریافت کرده است. همچنین شرکت GIS نیز به‌زودی پنل‌های لمسی آیفون و آیپد پرو بعدی را تامین خواهد کرد.

منابع می‌گویند شرکت GIS دو سرمایه‌گذاری ۷۶.۳ میلیون و ۵۰ میلیون دلاری را در ماه‌های اوت و نوامبر ۲۰۲۰ تایید کرده تا تمرکز بیشتری روی افزایش ظرفیت تولید ماژول‌های لمسی تبلت‌ها داشته باشد. این شرکت همچنین یک سرمایه‌گذاری ۲۶.۷ میلیون دلاری دیگری انجام خواهد داد تا اتوماسیون خط تولید خود را بهبود ببخشد. منابع مدعی‌اند که این شرکت فعلا ماژول‌های یکپارچه لمسی آیپد و مک‌بوک را تولید می‌کند. همچنین گفته شده که GIS قرار است ماژول‌های یکپارچه لمسی آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی Mini LED را برای عرضه در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۱ آماده کند.

چند وقتی است که شایعات مربوط به تولید آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با پنل Mini LED شنیده می‌شود. این دستگاه قرار است بهبودهای زیادی نسبت به نسل فعلی آیپدها داشته باشد و نمایشگری با رنگ‌های مشکی تیره‌تر، رنگ‌های روشن درخشان‌تر، غنای رنگی بالاتر و کنتراست بهتر ارائه کند. این فناوری با استفاده از هزاران LED مجزایی که صفحه را روشن می‌کنند، همزمان از مزیت‌های نمایشگرهای OLED بهره‌مند می‌شود و مشکلات آن‌ها را حل می‌کند.

در گزارش‌های قبلی، از جمله در یکی از یادداشت‌های مینگ-چی کو، گفته شده بود که آیپد پرو با Mini LED در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید، اما گزارش امروز دیجی‌تایمز بازه زمانی دقیق‌تری را برای عرضه این دستگاه مشخص کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)