خانهاخبار
تاریخ دقیق پخش فیلم Mortal Kombat رسما اعلام شد

تاریخ دقیق پخش فیلم Mortal Kombat رسما اعلام شد

صفحه رسمی توئیتر فیلم مورتال کامبت با انتشار پوستری از تاریخ دقیق پخش و اکران این اثر خبر داد. مورتال کامبت جدید فیلم قبلی این فرنچایز را ریبوت می‌کند.
۱۳۹۹/۹/۲۶

تاریخ دقیق اکران فیلم Mortal Kombat که قرار بود در سال ۲۰۲۱ اکران شود حالا رسما مشخص شده است. اکانت توئیتر این فیلم با انتشار پوستر آن اعلام کرده که فیلم سینمایی Mortal Kombat در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ مصادف با ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ از راه می‌رسد. این فیلم به‌صورت همزمان روی پرده‌های نقره‌ای سینما و در سرویس استریم HBO Max پخش خواهد شد.

لایو اکشن مورتال کامبت قرار بود در اواسط سال ۲۰۲۰ پخش شود، اما شرایط همه‌گیری جهانی ویروس کرونا اکران آن را چند بار به تعویق انداخت. آخرین بار گفته شد که این فیلم در ماه ژانویه ۲۰۲۱ منتشر می‌شود، ولی حالا در اطلاعیه جدید با تاخیری سه‌ماهه می‌توانیم انتظار تماشای مورتال کامبت را داشته باشیم.

فیلم جدید مورتال کامبت که از روی فرنچایز بازی‌های آن ساخته شده با گذشت ۲۶ سال از اکران نسخه اصلی به کارگردانی پل اندرسون منتشر می‌شود. کارگردانی این نسخه جدید برعهده سایمون مک‌کوئید بوده و از بازیگران آن می‌توانیم به جو تسلیم در نقش ساب زیرو و هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپیون اشاره کنیم.

کمپانی فیلم‌سازی وارنر براز چندی پیش اعلام کرد که ۱۷ فیلم ۲۰۲۱ این شرکت به‌صورت همزمان در سرویس HBO Max و سینماها به نمایش در می‌آید. این خبر انتقادات زیادی را از سوی فعالان و کارگردانان مطرح سینما از جمله کریستوفر نولان در پی داشت.

در حال حاضر تریلری از فیلم مورتال کامبت منتشر نشده، اما تهیه‌کننده اثر، تاد گارنر، وعده داده که تریلر را در سال جدید پخش می‌کند. او از بابت تاخیر در عرضه تریلر از طرفداران عذرخواهی کرده است. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)