خانهاخبار
اپل قادر به تأمین خواسته خریداران نسخه‌های پرو آیفون 12 نیست

اپل قادر به تأمین خواسته خریداران نسخه‌های پرو آیفون 12 نیست

تقاضا برای خرید آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس بیش از حد انتظار است.
۱۳۹۹/۹/۱۹

به گزارش اپل اینسایدر، موجودی آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس لحظه به لحظه در حال اتمام است. طبق اعلام JP Morgan، زمان ارسال آیفون 12 پرو در برخی کشورها به 33 روز رسیده است که این موضوع در تاریخ فروش محصولات اپل بی سابقه است. گزارش کامل JP Morgan به شرح زیر است:

زمان تحویل نسخه‌های پرو آیفون 12 این روزها بسیار زیاد شده و به طور میانگین در برخی کشورها، به 27 روز رسیده است. این موضوع، باعث تعجب بسیاری از اهالی رسانه و حتی کوپرتینویی‌ها شده است و می‌توان آن را دیر ترین زمان ممکن برای ارسال محصولات اپل به حساب آورد. به این ترتیب ظاهرا تقاضا برای نسخه‌های پرو آیفون‌های جدید بسیار زیاد بوده و کوپرتینویی‌ها از پسِ چنین رویدادی بر نمی‌آیند.

image

 

آیفون 12 و آیفون 12 مینی اما از طرف دیگر، با استقبال نسبتا زیادی روبرو نشده‌اند و در صورت خرید هر یک از آن‌ها، به سرعت (حداکثر سه روز) می‌توانید این دو مدل را درب منزل تحویل بگیرید.

در هفته منتهی به هفتم دسامبر، آیفون 12 و آیفون 12 مینی حداکثر سه روز پس از سفارش، به دست خریداران رسیده است. اما روند ارسال آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس به ترتیب 27 و 23 روز اعلام شده است. در کشور آمریکا که حدود 35 درصد از فروش آیفون‌ها را به خود اختصاص می‌دهد، خریداران آیفون 12 پرو و آیفون پرو مکس به ترتیب 33 و 25 روز باید برای تحویل آن‌ها صبر کنند. اما خرید حضوری تمامی مدل‌ها از اپل استور، در همان لحظه انجام می‌پذیرد.

image

 

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بوده است که نسخه‌های پرو در ابتدای عرضه، با تقاضای زیادی همراه خواهند بود و در جریان تعطیلات سال نو میلادی، میزان فروش نسخه‌های معمولی (آیفون 12 و آیفون 12 مینی) از آن‌ها پیشی می‌گیرد. تنها چند هفته باقی مانده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این اعداد و ارقام در تعطیلات پایان سال چگونه جابجا خواهد شد و آیا به سمتی که تحلیل گران پیش‌بینی کرده‌اند، خواهند رفت یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)