خانهاخبار
تصویر طرح مفهومی اپل واچ سری 7 منتشر شد

تصویر طرح مفهومی اپل واچ سری 7 منتشر شد

آیا اپل واچ سری هفتم با تغییر در زبان طراحی همراه خواهد بود؟
۱۳۹۹/۹/۱۹

پس از معرفی آیپد پرو 2018، اپل خانواده آیفون 12 را نیز با نمایشگر تخت به دنیای تکنولوژی معرفی کرد و به این ترتیب، زبان طراحی محصولات اپل به سمت طراحی کلاسیک خود بازگشت. اما در مورد اپل واچ چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در حالی که هنوز هیچ گونه سند و مدرکی در مورد تغییر در زبان طراحی اپل واچ‌ها منتشر نشده است، اما امروز شخصی با نام Wilson Nicklaus در شبکه اجتماعی توییتر و اکانت شخصی خود، تصویری از طرح مفهومی اپل واچ با نمایشگری تخت را منتشر کرد.

image

 

او این طرح مفهومی را با ایده شخصی خود طراحی کرده و در تصاویر منتشر شده، شاهد اپل واچی با صفحه نمایش تخت هستیم که او مدعی شده است این دستگاه، اپل واچ سری 7 خواهد بود. در این طرح مفهومی، هیچ تغییری در زمینه رزولوشن نمایشگر اپل واچ یا ابعاد تصویر آن را شاهد نیستیم و تمام تمرکز آن، بر روی بدنه فلزی ساعت هوشمند یاد شده بوده است.

طبق تصاویر منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به مدل استیل اپل واچ باشد، شاهد زبان طراحی جدیدی هستیم که به آیفون 12 پرو که از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده است، شباهت بسیار زیادی دارد. به این ترتیب می‌توانیم نسخه آلومینیومی این محصول را نیز در تصورات خود در نظر بگیریم که یادآور آيفون 12 خواهد بود.

اپل همواره به معرفی محصولاتی با طراحی یکپارچه مشهور است. پس جای تعجبی نیست اگر نسل آینده اپل واچ، طرحی با این سبک و سیاق را با خود به همراه آورد. آیپد پرو،‌ آیپد ایر جدید و آیفون 12، همگی از زبان طراحی یکسان و پر شباهتی بهره می‌برند.

image

 

اگر چه ظاهر طرح مفهومی اپل واچ سری 7 بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد، اما هنوز مشخص نیست آیا محصولی با لبه‌‌هایی تخت هنگام استفاده، حس راحتی را به کاربر انتقال می‌دهد یا خیر. نظر شما در مورد این طرح مفهومی و معرفی اپل واچ سری 7 با نمایشگر تخت چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)