خانهاخبار
کاربران مک مینی از مشکلات آن عاصی شده‌اند!

کاربران مک مینی از مشکلات آن عاصی شده‌اند!

محصول جدید اپل ظاهرا با مشکلاتی همراه است.
۱۳۹۹/۹/۷

در حالی که بسیاری از کاربران در سراسر دنیا تجربیات شگفت انگیز خود در مورد مک‌های جدید را به اشتراک می‌گذارند، اما برخی افراد نیز به تازگی با مشکلات آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند. تعداد محدودی از دارندگان این گجت‌ها هنگام کار با بلوتوث و محصولاتی که از این تکنولوژی استفاده می‌کنند، با مشکل مواجه شده‌اند و ارتباط میان دو دستگاه به صورت خودکار قطع شده و فرآیند اتصال مجدد نیز با سختی همراه است.

بسیاری از این شکایات، به دارندگان مک مینی جدید که به پردازنده اختصاصی M1 مجهز است، مربوط می‌شود. این افراد چنین ابراز کرده‌اند که ارتباط بلوتوث میان این دستگاه و سایر گجت‌ها به سختی برقرار شده و حتی هدفون‌های ساخت کمپانی اپل نیز در این شرایط با مشکل مواجه شده و امکان اتصال ندارند. همچنین بعضی افراد از قطع شدن ارتباط میان کیبورد یا موس خود بسیار شاکی هستند و در این زمینه نیز، محصولات اپل یا دیگر برندها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

image

 

شخصی با نام Patrick Tomasso این موضوع را به شبکه اجتماعی توییتر کشانده و پیرامون این موضوع صحبت کرده است:

مک مینی من عاشقت هستم، اما تو من را ناامید کرده‌ای. مشکلات عدم اتصال یا قطع شدن اتصال بلوتوث من را شدیدا عصبانی کرده است. تصورم بر این بود که چنین مشکلی تنها برای من رخ داده است. اما با مراجعه به وب سایت ردیت مشاهده کردم که تعداد زیادی از کاربران، با این معضل دست و پنجه نرم می‌کنند.

هنوز دلیل قطعی بروز چنین مشکلی مشخص نشده است. برخی افراد مدعی شده‌‌اند که این ایراد، از بدنه مک مینی جدید نشأت می‌گیرد. برخی دیگر معتقد هستند که مشکل به وجود آمده، به سیستم عامل مک او اس بیگ سر باز می‌گردد. برخی کاربران دیگر که از مک بوک‌های قدیمی مجهز به پردازنده اینتل استفاده می‌کنند نیز با چنین مشکلی روبرو شده‌اند.

مهندسان اپل در حال کنکاش در این مورد هستند و به زودی، راه حلی را پیش پای کاربران قرار خواهند داد. به محض اطلاع از این موضوع، مطمئنا شما را نیز در جریان نتیجه کار قرار خواهیم داد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)