خانهاخبار
گوشی آتی نوکیا گواهینامه CQC چین را دریافت کرد

گوشی آتی نوکیا گواهینامه CQC چین را دریافت کرد

پس از گذشت یک سال پر از فراز و نشیب، گوشی‌های شرکت نوکیا باری دیگر وارد بازار موبایل چین شده‌اند و اولین محصول از این دست گوشی Nokia C3 بود که در ماه آگوست سال جاری عرضه شد.
۱۳۹۹/۹/۵

پس از گذشت یک سال پر از فراز و نشیب، گوشی‌های شرکت نوکیا باری دیگر وارد بازار موبایل چین شده‌اند و اولین محصول از این دست گوشی Nokia C3 بود که در ماه آگوست سال جاری عرضه شد. اما اکنون به نظر می‌رسد که نوکیا برنامه‌های دیگر برای بازار چین در سر دارد و می‌خواهد تنوع گوشی‌های خود را در این کشور افزایش دهد. برای پیشبرد این برنامه‌ها گوشی‌ Nokia 8.3 5G منتخب نوکیا خواهد بود. هم اکنون سه مدل متفاوت از این گوشی با سری شماره‌های TA-1251، TA-1243 و TA-1257 توانسته‌اند گواهینامه مرکز کنترل کیفیت (CQC) چین را دریافت نمایند. در این گواهینامه نیز آمده است که این گوشی به همراه آداپتور ۱۵ واتی عرضه خواهد شد.
علاوه بر این، اخیرا در تاریخ ۱۲ نوامبر یک گوشی 4G نوکیا با شماره مدل TA-1335 توانست گواهینامه CQC را بدست آورد. بنا بر اطلاعاتی که از این گواهینامه بدست آمده، گوشی C3 و TA-1335 هر دو از آداپتور ۵ واتی استفاده میکنند. این آداپتور با شماره سری DCS09-0501000 شناخته می‌شود و سازنده آن هم شرکتی چینی به نام sprocom technologies است. هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت اما به نظر می‌رسد این گوشی جدیدی خواهد بود زیرا اکثر محصولاتی که نوکیا در کشور چین به فروش می‌رساند توسط شرکت ویتنامی Fushan technologies مونتاژ می‌شود و تنها استنثایی که می‌توان نام برد مربوط به گوشی Nokia 3310 4G است.
در این گوشی‌های دیگری از نوکیا توانسته‌اند گواهینامه CQC چین را دریافت نمایید که می‌توان به دو گوشی nokia 6300 4G و Nokia 8000 4G اشاره کرد. این دو گوشی از سیستم عامل KaiOS پشتیبانی می‌کنند و حافظه رم آن‌ها ۵۱۲ مگابایت است. پردازنده snapdragon 210 مسئول پردازش‌های این گوشی است و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. باتری آن‌ها نیز از ظرفیتی ۱۵۰۰ میلی آمپری برخوردار است. انتظار می‌رود به زودی این گوشی‌ها گواهینامه TENNA را نیز دریافت کنند.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)