خانهاخبار
مرجع TENAA به هوآوی میت ایکس 2 مجوز داد

مرجع TENAA به هوآوی میت ایکس 2 مجوز داد

هوآوی در حال کار روی موبایل تاشوی جدیدی به‌نام Mate X2 است که با دریافت مجوزهای لازم احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۱

مرجع چینی TENAA به تلفن هوشمندی با شماره مدل TET-AN00/TET-AN10 مجوز داده که احتمالا همان هوآوی میت ایکس ۲ خواهد بود. این گوشی پیش‌تر از مرجع 3C هم مجوز گرفته بود، در نتیجه می‌توانیم امیدوار باشیم که به‌زودی آن را در بازار ببینیم.

مشخصات کامل میت ایکس ۲ هنوز از سوی TENAA عمومی نشده است. ولی شایعات می‌گویند موبایل تاشوی هوآوی نمایشگری ۸ اینچی خواهد داشت که این بار مثل گلکسی زد فولد به سمت داخل تا می‌شود. قبلا در پتنت‌های این شرکت طرحی دیده شده بود که از وجود نمایشگری ۴.۵ اینچی در بخش بیرونی دستگاه خبر می‌داد. همچنین، مرجع 3C تایید کرده که میت ایکس ۲ از چیپست Kirin 9000 و شارژ سریع ۶۶ واتی بهره می‌برد.

مرجع TENAA در این دستگاه از صدور مجوز مدل ناشناخته‌ای به‌نام CDL-AN50 خبر داده است. این گوشی از 5G پشتیبانی می‌کند و نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و ابعاد ۱۶۲ در ۷۵ در ۸.۶ میلی‌متری دارد. این ابعاد برای موبایلی با نمایشگر ۶.۵ اینچی کمی دراز است و ظرفیت باتری هم پایین به نظر می‌رسد. این گوشی از مرجع 3C نیز عبور کرده بود و از شارژر ۴۰ واتی استفاده می‌کند. با این حال، هنوز نمی‌دانیم که دستگاه مذکور با چه نامی وارد بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)