خانهاخبار
ظرفیت باتری گلکسی M42 سامسونگ مشخص شد

ظرفیت باتری گلکسی M42 سامسونگ مشخص شد

امروز با انتشار تصاویری، ظرفیت باتری گوشی هوشمند گلکسی ام 42 مشخص گردید.
۱۳۹۹/۸/۲۸

محصولات سری M سامسونگ همواره به دلیل ظرفیت بالای باتری از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. بسیاری از اسمارت فون‌هایی که زیر شاخه این مدل قرار می‌گیرند، دارای باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت هستند. بد نیست بدانید که گلکسی M51 سامسونگ، با باتری غول پیکر 7000 میلی آمپر ساعتی عرضه شد. حالا طبق تصاویری که از لیست‌های مختلف منتشر شده، ظاهرا محصول جدیدی که تحت عنوان سری M معرفی خواهد شد، از باتری با ظرفیت بالا بهره می‌برد.

این اسمارت فون که با شماره ساخت EB-BM425ABY همراه است، احتمالا با نام Galaxy M42 به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد و طبق مشخصات آن در موسسه 3C، با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی همراه است.

 

به صورت فنی، ظرفیت باتری این محصول در وب سایت CCC معادل 5830 میلی آمپر ساعت نوشته شده است که معمولا، کمترین میزان در این قسمت ذکر می‌شود و به احتمال زیاد، محصول اصلی با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این اسمارت فون در DEKRA و BIS نیز به ثبت رسیده و گواهی‌های لازمه را از این مراجع دریافت کرده است.

پیش تر شاهد رونمایی از گلکسی M40 بودیم که نمونه مشابه و rebrand شده گلکسی A60 بود. اما بعد از آن، اثری از گلکسی M41 دیده نشد و سامسونگ به صورت مستقیم، به سراغ Galaxy M51 رفت. اگرچه شماره ساخت این محصول نشان می‌دهد که محصول دیگری از شاخه M4x به زودی معرفی خواهد شد، اما گواهی‌های صادر شده حاکی از آن است که کم کم به موعد رونمایی رسمی از این اسمارت فون جدید نزدیک می‌شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)