خانهاخبار
نام هدفون بی‌سیم بعدی سامسونگ مشخص شد

نام هدفون بی‌سیم بعدی سامسونگ مشخص شد

هدفون بی‌سیم آینده سامسونگ در آینده نزدیک از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۸/۱۴

پس از گذشت یک سال موفق از عرضه هدفون‌های بی‌سیم (TWS) به بازار، نوبت به آن رسیده است تا بعد از معرفی گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز لایو، محصولی جدید از سوی سامسونگ در این شاخه تولید و معرفی شود. در اسناد و مدارک تازه‌ای که توسط وب سایت 9to5Google رویت شده، سامسونگ نام Galaxy Buds Beyond را در تاریخ دوم نوامبر مصادف با دوازدهم آبان ماه به ثبت رسانده است.

در حالی که شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی همواره تعداد زیادی از محصولات با نام اختصاصی را در موسسه مربوطه به ثبت می‌رسانند که برخی از آن‌ها هیچ گاه به صورت عمومی معرفی و روانه بازار نمی‌شوند، اما از آن جا که ثبت نام تجاری این محصول در چنین زمانی رخ داده است، بعید به نظر می‌رسد که گلکسی بادز بیاند، نام محصول آینده سامسونگ نباشد.

در سال 2020 میلادی، این کمپانی کره‌ای به همراه رونمایی از خانواده گلکسی اس 20، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز پلاس را نیز به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. مدتی بعد نیز شاهد معرفی گلکسی بادز لایو در کنار خانواده گلکسی نوت 20 بودیم. از آن جا که شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد معرفی زودتر از موعد سری گلکسی اس 21 در رسانه‌های خبری به گوش می‌رسد، لذا منتشر شدن چنین خبری، آن هم در این حال و فضا، تعجب برانگیز نیست و می‌توان رنگ و بوی واقعیت به آن بخشید.

image

 

در حال حاضر، متأسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد Galaxy Buds Beyond در دسترس نیست و تنها نام آن افشا شده است. اگر این محصول قصد ادامه راه گلکسی بادز پلاس را داشته باشد، لذا بعید به نظر می‌رسد که زبان طراحی آن دچار تغییر شده و به احتمال زیاد، با همان سبک و سیاق لوبیا شکل معرفی و عرضه خواهد شد.

سامسونگ در شاخه طراحی و تولید صدا در هدفون‌های بی‌سیم خود به نوعی بلوغ رسیده است. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که محصول جدید این برند کره‌ای، چه تأثیری روی کاربران و علاقمندان به این گجت‌ها خواهد گذاشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)