خانهاخبار
واچ او اس 7.0.2 با رفع ایرادات منتشر شد

واچ او اس 7.0.2 با رفع ایرادات منتشر شد

شب گذشته، آپدیت جدید سیستم عامل اپل واچ عرضه شد.
۱۳۹۹/۷/۲۴

واچ او اس 7، جدیدترین نسخه از سیستم عامل اپل واچ چندی پیش عرضه شد و کاربران زیادی بلافاصله به دلیل وجود ایرادات مختلف، به سمت کوپرتینویی‌ها هجوم برده و شکایات خود را در شبکه‌های مجازی و وب‌سایت‌های مختلف اعلام کردند. دو معضل اصلی آن‌ها، مصرف زیاد باتری و مشکلات مربوط به ECG بود.

حال به نظر می‌رسد که مهندسان و طراحان اپل، مشکل مربوط به باتری را حل و فصل کرده و به تمامی دارندگان اپل واچ توصیه کرده‌اند تا این بروزرسانی را سریعا نصب کنند. البته مطمئنا این موضوع تا حدودی کاربران را خوشحال خواهد کرد. از طرف دیگر، تعداد زیادی از دارندگان اپل واچ با وجود پشتیبانی شدن ویژگی ECG در کشورشان، امکان دسترسی به آن برایشان میسر نبوده است. چنین مشکلی نیز در بروزرسانی جدید واچ او اس 7.0.2 برطرف شده است. چنین اشخاصی بعد از نصب آپدیت جدید، به اپلیکیشن Health رفته و از صحت اطلاعات مربوط به ECG اطمینان حاصل کنند.

برای آغاز عملیات بروزرسانی اپل واچ خود کافی است به اپلیکیشن Watch روی آیفون خود مراجعه کرده و سپس مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings> General> Software Update

بعد از دانلود آپدیت روی آیفون، مطمئن شوید که اپل واچ شما حداقل 50 درصد شارژ داشته و روی شارژر نیز قرار گرفته باشد.همچنین آیفون شما باید به شبکه وای فای متصل بوده و شارژ قابل ملاحظه‌ای نیز داشته باشد.

image

 

چنج لاگ آپدیت اخیر watchOS 7.0.2 به صورت زیر است:

  • رفع ایراد مصرف زیاد باتری
  • رفع ایراد مربوط به عدم کارایی ECG در کشورهای پشتیبانی کننده

در آپدیت قبل واچ او اس 7.0.1، مشکلات مربوط به سیستم پرداخت اپل که کاربران در اپلیکیشن Wallet به آن‌ها دسترسی نداشتند، برطرف شده بود.

اپل در حال حاضر، در حال کار روی نسخه آزمایشی watchOS 7.1 است. به این ترتیب بسیاری از مشکلات نرم‌افزاری نیز حل خواهد شد و ممکن است قابلیت‌هایی نیز با خود به همراه داشته باشد که در حال حاضر، اپل هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)