خانهاخبار
مشخصات فنی و زبان طراحی Galaxy M31 Prime توسط آمازون افشا شد!

مشخصات فنی و زبان طراحی Galaxy M31 Prime توسط آمازون افشا شد!

سامسونگ در آینده نزدیک، محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۹/۷/۱۷

اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ در ماه فوریه از گلکسی ام 31 رونمایی کرد و پنج ماه بعد، یعنی در ماه جولای گلکسی ام 31S را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. حال وب سایت Amazon.in در اقدامی جالب، تصویری از Galaxy M31 Prime را به نمایش گذاشت و به این ترتیب به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود.

صفحه تبلیغاتی ایجاد شده در وب سایت مربوطه، زبان طراحی و مشخصات گلکسی ام 31 پرایم سامسونگ را مشخص کرده است. در این صفحه تا به حال، اسمی از گوشی هوشمند Galaxy M31 Prime برده نشده است، اما با نگاهی به کدهای درونی این صفحه، با نام گلکسی ام 31 پرایم روبرو می‌شویم.

image

 

محصول جدید کمپانی سامسونگ با پردازنده اگزینوس 9611 به همراه شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد. سامسونگ برای این محصول، دو مدل مختلف با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی در نظر گرفته و با درگاه میکرو‌اس‌دی امکان افزایش آن تا 512 گیگابایت فراهم خواهد شد.

image

 

برای این محصول، پنج دوربین مختلف در نظر گرفته شده که برای علاقمندان به تصاویر سلفی دوربین 32 مگاپیکسلی در قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده و در پشت بدنه شاهد چهار لنز مختلف هستیم که مشخصات آن ها به شرح زیر خواهد بود:

  • لنز 64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی
  • لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید
  • لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو
  • سنسور 5 مگاپیکسلی  تشخیص عمق

در کنار محفظه مربوط به دوربین در پشت بدنه و کمی پایین‌تر از آن، شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و در قسمت پایین بدنه دستگاه نیز درگاه 3.5 میلیمتر جک هدفون تعبیه شده است. دوربین سلفی این اسمارت فون در قسمت بالایی نمایشگر و در یک محفظه قطره‌ای شکل (Water drop notch)‌ قرار گرفته است. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد ابعاد نمایشگر و رزولوشن آن در دسترس نیست.

 

بد نیست بدانید که هر دو محصول Galaxy M31 و Galaxy M31S به نمایشگرهای 6.4 و 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز بودند. به این ترتیب پیش بینی می‌شود که نسخه پرایم این محصول نیز با نمایشگری با چنین مشخصاتی روانه بازار شود.

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری گلکسی ام 31 پرایم سامسونگ بر دوش باتری 6000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از طریق درگاه USB-C، از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

image

 

همان طور که اشاره شد، مشخصات گلکسی ام 31 پرایم تا حد زیادی به مدل‌های پیشین این محصول شباهت دارد و مشخص نیست که چرا مسئولان این برند کره‌ای، قصد معرفی آن را در سر می‌پرورانند. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم استراتژی سامسونگ در مورد این محصول چگونه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)