خانهاخبار
باشگاه تخصصی صاحبان شماره های رند بهره برداری شد

باشگاه تخصصی صاحبان شماره های رند بهره برداری شد

برای آشنایی با این باشگاه جدید و متفاوت این توضیح کوتاه را در مورد آن بخوانید.
۱۳۹۹/۷/۳۰

image

 

شماره های موبایل رند همیشه برای کاربران جذاب بوده و هست و به خصوص برای کسانی که از شماره خودشان برای ارتباط گسترده با دیگران استفاده می کنند می تواند بسیار کاربردی باشد.

ایرانسل مدتی است که این فرصت را برای همه فراهم کرده تا بتوانند در پرتال مخصوصی که برای این کار طراحی و توسعه داده شده شماره های رند را به صورت مزایده خریداری کنند تا انحصار خرید این شماره ها دست افراد خاصی نباشد.

در این سامانه شماره های ردن بر اساس میزان رند بودن در دسته بندی های متفاوتی قرار میگیرند و قیمت های پایه ای متفاوتی هم دارند که کاربران می توانند با پیشنهاد قیمت خودشان، که باید بالاتر از دیگران باشد، آن شماره مخصوص را برنده شده و خریداری کنند.

اما برای اینکه این خرید برای کاربران دلچسب تر شود ایرانسل برای اولین بار میان اپراتورهای ایرانی باشگاه تخصصی صاحبان شماره های رند را راه اندازی کرد.

کار این سامانه به طور خلاصه به این صورت است که اگر قبلا از این پرتال به صورت رسمی شماره رندی خریده‌اید یا اینکه در آینده شماره رندی خریداری کنید جوایزی و تخفیف‌هایی جذاب برای شما در نظر گرفته می‌شود که در سطوح مختلف رندی شماره متفاوت‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سامانه و این باشگاه تخصصی جدید به وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)