خانهاخبار
ویدئویی از آیفون 12 پرو، یکی از قابلیت‌های جذاب آن را افشا کرد

ویدئویی از آیفون 12 پرو، یکی از قابلیت‌های جذاب آن را افشا کرد

شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون‌های جدید اپل همچنان ادامه دارد.
۱۳۹۹/۶/۲۲

همان طور که می‌دانید، اپل فردا یعنی پانزدهم سپتامبر مصادف بابیست و پنجم شهریور ماه، رویدادی را برگزار خواهد کرد که در آن، از اپل واچ سری 6 و آیپد ایر 4 رونمایی خواهد کرد. اما اثری از خانواده آیفون 12 در این اتفاق نخواهد بود و معرفی این محصول به ماه اکتبر موکول خواهد شد.

امروز در ویدئویی که توسط شخصی منتشر شده، شاهد بدنه آیفون 12 پرو با نمایشگر 6.1 اینچی و به رنگ سفید هستیم که از لبه‌هایی تخت، مانند آیفون 5 بهره می‌برد. این ویدئوی منتشر شده ثابت می‌کند که سنور LiDAR در این محصول وجود خواهد داشت و اطراف بدنه و دو تا دور آن نیز آنتن‌های نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) نیز به چشم می‌خورد. این محصول به احتمال زیاد مدل mmWave آیفون 12 پر واست که برای برخی اپراتورها مانند ورایزن آمریکا عرضه خواهد شد.

شرکت Totallee که یکی از بهترین تولید کنندگان کیس‌های محافظتی با ضخامت کم است، کناره‌های تخت بدنه آیفون 12 را با ارائه قاب‌های مخصوص برای این محصولات تأیید کرد. در تصویر زیر، می‌توانید قاب فوق باریک سبز رنگ برای آيفون 12 پرو را مشاهده کنید. این قاب از لحاظ طراحی، شباهت زیادی به بدنه محصولی دارد که در ویدئوی انتهای مطلب شاهد آن هستیم. این طور نیست؟

image

 

این‌ها، تمام اطلاعاتی بود که در مورد خانواده آیفون 12 باید در اختیار شما می‌گذاشتیم. از نظر دوربین، مطمئنا شاهد بهبودهایی در شاخه افزایش سنسور و تعداد پیکسل‌ها خو اهیم بود و از طرف دیگر، تعداد لایه‌های لنزها از 6P به 7P ارتقاء پیدا خواهد کرد.

این موضوع بر همگان واضح و مبرهن است، اما گفتن آن جایز است که در زمینه تراشه نیز با پیشرفت چشمگیری روبرو خواهیم بود. پردازنده آیفون‌های 2020 به تراشه A14 Bionic ارتقا پیدا خواهد کرد و ممکن است میزان رم دستگاه نیز بالاتر رود.

image

 

بر اساس گزارشات مختلف، به نظر می‌رسد که نسخه کوچک تر مدل پرو، یعنی آیفون 12 پرو نیز به سنسور LiDAR مجهز شود. پیش تر در رسانه‌های خبری، حرف و حدیث‌هایی مطرح شده بود که خلاصه این مطالب حاکی از آن بود که سنسور LiDAR تنها در آیفون 12 پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی وجود خواهد داشت. این قطعه سخت‌افزاری پیش تر در آیپد پرو مورد استفاده قرار گرفته بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)