خانهاخبار
سرفیس سولو، نام محصول جدید مایکروسافت

سرفیس سولو، نام محصول جدید مایکروسافت

سرفیس Duo مایکروسافت، اخیرا به صورت رسمی معرفی شد.
۱۳۹۹/۶/۲۳

اگر پیگیر اخبار و رسانه‌های فعال در حوزه تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که محصول جدید مایکروسافت با نام Surface Duo چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد و بر اساس بررسی‌ها، متأسفانه شاهد عملکرد خوبی از آن نبودیم. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که علاقمند به استفاده از محصولاتی با یک نمایشگر هستید، باید بگوییم که ردموندی‌ها خبر خوبی برای شما دارند.

محصول جدید مایکروسافت که سرفیس سولو نام دارد، اخیرا در یک تصویر جدید و طرحی مفهومی که توسط آقای Jonas Dehnert طراحی شده، ظاهر و در محیط توییتر منتشر شده است. زبان طراحی این گوشی هوشمند تا حد زیادی به سرفیس دوئو شباهت دارد، اما تنها از یک نمایشگر بهره می‌برد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این محصول تا حد امکان کمتر شده و در مرکز صفحه نیز شاهد یک حفره دایره‌ای شکل (Punch hole) هستیم که میزبان دوربین سلفی دستگاه است.

image

 

در طراحی این طرح مفهومی در کنار محفوظ نگه داشتن سادگی و جذابیت محصولات سرفیس، از برخی محصولات موجود در بازار نیز الهام گرفته شده است. متأسفانه، مانند سایر شایعات و طرح‌های مفهومی که در رسانه‌های خبری و دنیای مجازی منتشر می‌شود، این طرح نیز به هیچ عنوان سندیت خاصی نداشته و ردموندی‌ها نیز تا به حال، نامی از این محصول نبرده‌اند. به این ترتیب باید به این تصویر تنها به عنوان یک طرح مفهومی نگاه کنیم و انتظار رونمایی از آن توسط مایکروسافت را نداشته باشیم.

ارائه چنین محصولی از سوی ردموندی‌ها احتمالا با استقبال خوبی از جانب کاربران و اهالی دنیای تکنولوژی روبرو خواهد شد. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چنین اتفاقی در آینده نزدیک روی می‌دهد یا باید مدت زمان بیشتری برای معرفی آن منتظر بمانیم؟

نظر شما در مورد Microsoft Solo چیست؟ آیا تصور می‌کنید که ردموندی‌ها در آینده نزدیک، محصولی با این سبک و سیاق را به دنیای تکنولوژی معرفی کنند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محسن

۱۳۹۹/۶/۲۴
عالیه امیدوارم صحت داشته باشه و سریعتر وارد بازار شه.

Mohammad

۱۳۹۹/۶/۲۳
عالیه منکه خیلی وقته منتظر محصول گوشی از نوع سرفیس هسم قطعا به بازار بیار میخرم