خانهاخبار
اجازه دانگرید به iOS 13.6.1 برای دارندگان آیفون بسته شد

اجازه دانگرید به iOS 13.6.1 برای دارندگان آیفون بسته شد

اپل شب گذشته، امکان دانگرید یا ریستور به iOS 13.6.1 را غیر فعال کرد.
۱۳۹۹/۶/۲۰

اهالی کوپرتینو هر چند وقت یک بار، امکان دانگرید و ریستور به ورژنی خاص از سیستم عامل آی او اس را غیر ممکن می‌کنند. این بار نوبت به آی او اس 13.6.1 رسیده است.

به این ترتیب کاربران آیفون در صورت آپدیت یا ریستور به طور غیر عمد، به صورت خودکار به آی او اس 13.7 مهاجرت خواهند کرد و دیگر امکان ریستور یا دانگرید به آی او اس 13.6.1 وجود نخواهد داشت. توسعه دهندگان نیز در صورت انجام چنین کاری، به هفتمین نسخه آزمایشی آی او اس 14 نقل مکان خواهند کرد.

به افراد علاقمند به جیلبریک همواره پیشنهاد می‌کنیم تا روی پایین ترین ورژن موجود باقی مانده و به هیچ عنوان دستگاه خود را آپدیت نکنند. البته از طرف دیگر، ابزار جیلبریک checkra1n به دارندگان آیفون 5S تا آیفون 10 اجازه می‌دهد تا آیفون خود که به سیستم عامل آی او اس 12.3 یا نسخه‌های بالاتر از آن مجهز است را به راحتی جیلبریک کنند. ابزار جیلبریک Unc0ver نیز محصولات جدید اپل که سیستم عامل آن ها آی او او اس 3.5 یا نسخه‌های پایین‌تر باشد را پشتیبانی می‌کند. چندی پیش، فردی موفق شد تا آی او اس 13.6.1 را نیز جیلبریک کند. اما متأسفانه جیلبریک رسمی آن در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)