خانهاخبار
سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 را اعلام کرد

سامسونگ قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 را اعلام کرد

غول بزرگ کره‌ای چند روز پیش از دو محصول جدید رونمایی کرد اما تمام اطلاعات آن‌ها را به اشتراک نگذاشت. حالا قیمت و تاریخ عرضه این محصولات اعلام شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۵

سامسونگ چند روز پیش از گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 پرده برداشت اما اطلاعاتی پیرامون قیمت و تاریخ عرضه آن‌ها اعلام نکرد. این شرکت حالا از طریق یک اعلامیه مطبوعاتی تاریخ عرضه، مدل‌ها، رنگ‌ها و قیمت این دو دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اعلام این شرکت کره‌ای، گلکسی A42 5G از ماه نوامبر از طریق فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین شعبه آلمان سامسونگ عرضه می‌شود. گلکسی A42 5G در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری به بازار می‌آید. قیمت این گوشی ۳۶۹ یورو خواهد بود و از این حیث ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ محسوب می‌شود.

گلکسی A42 5G صفحه نمایشی ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با ناچ قطره‌ای خواهد داشت. این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و هنوز از چیپست آن خبر نداریم. A42 5G در بخش سلفی از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و زیر پنل نمایش خود حسگر اثر انگشت دارد.

image

در قاب عقب این دستگاه دوربین چهارگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

گلکسی تب A7 وارث گلکسی تب 10.1 محسوب می‌شود و مدل وای‌فای آن با قیمت ۲۳۳ یورو به بازار می‌آید. سامسونگ نسخه LTE این دستگاه را با قیمت ۲۸۲ دلار به بازار می‌فرستد. هر دو مدل تب A7 در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری تولید می‌شوند. این تبلت هم مشابه گلکسی A42 از ماه نوامبر و از همان مجاری یادشده عرضه خواهد شد.

گلکسی تب A7 نمایشگری ۱۰.۴ اینچی با بلندگوهای چهارگانه دارد. بدنه این تبلت از فلز ساخته شده و اطراف صفحه حاشیه‌های ۵ میلی‌متری دیده می‌شود. تب A7 از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند و ۳ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. ظرفیت باتری این گوشی ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول در قاب عقب دوربین ۸ مگاپیکسلی و در بخش سلفی دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. تب A7 همچنین کارت حافظه می‌خورد تا بتوانید ظرفیت فضای داخلی آن را افزایش دهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)