خانهاخبار
ظرفیت باتری پیکسل 5 احتمالا بهتر از پیکسل 4 نخواهد بود

ظرفیت باتری پیکسل 5 احتمالا بهتر از پیکسل 4 نخواهد بود

بر اساس گزارشی جدید که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده به نظر می‌رسد که نباید انتظار خاصی برای بهبود عمر باتری پیکسل 5 داشته باشیم.
۱۳۹۹/۵/۳۰

عمر باتری پیکسل ۵ احتمالا بهبود خاصی نسبت به پیکسل ۴ نخواهد داشت. بر اساس جدیدترین گزارش منتشره، به نظر می‌رسد که خیلی نباید به افزایش عمر باتری نسل بعدی پرچمدار گوگل دل ببندیم. البته این گزارش از سوی افشاگری به‌نام جیسون سی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده که منبع خیلی دقیقی برای این دست از اطلاعات نیست. اما چیزی که ارزش این گزارش را بالا برده، پاسخ راس یانگ، تحلیل‌گر و افشاگر مشهور، به توئیت اوست. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.

منبع گزارش امروز مدعی است که پیکسل ۵ از یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با توجه به نمایشگر گوشی نسبتا کوچک است. در نتیجه نمی‌توانیم انتظار عمر بالایی را از این باتری داشته باشیم. البته جیسون سی می‌گوید که گوگل هم می‌تواند مثل اپل بهینه‌سازی‌های مناسبی را برای افزایش عمر باتری انجام دهد. او باور دارد که پیکسل ۵ از پنلی ۹۰ هرتزی با رزولوشن +QHD استفاده می‌کند.

راس یانگ در پاسخ به توئیت جیسون سی تایید کرد که این گوشی از صفحه‌ای با رزولوشن +QHD معادل ۳۳۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند و اندازه آن ۶.۶۷ اینچ است. اگر این اطلاعات درست باشد و بهینه‌سازی خاصی برای باتری در نظر گرفته نشود، پیکسل ۵ هم مثل پیکسل ۴ در زمینه باتری با مشکل مواجه می‌شود.

پیکسل 4 XL هم باتری چندان بهتری نسبت به پیکسل 4 نداشت ولی تا حدی بهتر از برادر کوچک‌تر خود بود. در نتیجه، امیدواریم که با توجه به نمایشگر و پردازنده این دستگاه با باتری بزرگ‌تر طرف باشیم و این گزارش درست نباشد.

اگر بخواهیم مقایسه کوچکی انجام دهیم می‌توانیم به وان پلاس ۷ پرو اشاره کنیم که از صفحه‌ای ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کرد و یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی داشت. اندازه باتری گوشی وان پلاس ۲۵ درصد بزرگ‌تر از باتری ادعایی برای پیکسل ۵ است.

پیکسل ۵ احتمالا در ماه اکتبر معرفی می‌شود، بنابراین هنوز زمان خوبی برای تغییر این گزارش باقی مانده است. طبق شایعات این دستگاه امسال فقط در یک نسخه از راه می‌رسد و مدلی تحت عنوان XL نخواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)