خانهاخبار
هوآوی از نسل دوم عینک هوشمند خود رونمایی کرد

هوآوی از نسل دوم عینک هوشمند خود رونمایی کرد

عینک هوشمند Eyewear II دومین عینکی است که در سال جاری از سوی هوآوی و با همکاری Gentle Monster ساخته و معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۵/۳۰

هوآوی در کنفرانس رونمایی از پرچمداران سری P40 در نیمه نخست امسال از اولین نسل عینک هوشمند خود که با همکاری شرکت Gentle Monster ساخته شده بود پرده برداشت. این شرکت حالا امروز به‌سراغ معرفی دومین نسل این محصول با نام Eyewear II رفته است. این عینک در مجموع ۱۳ استایل مختلف دارد که لولای برخی از آن‌ها از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است.

image

عینک هوشمند Eyewear II چهار سری دارد: سری متال اپتیکال، سری کلاسیک اپتیکال، سری عینک آفتابی و سری طراحی SMART. علاوه بر این، همان طور که گفتیم، در مجموع ۱۳ استایل برای این چهار سری در نظر گرفته شده تا هر کس با توجه به سلیقه خود از بین آن‌ها انتخاب کند. لولای این عینک هوشمند رنج حرکت ۱۲ درجه‌ای دارد تا راحت‌تر بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

image

عینک Eyewear II مجهز به سیستمی دارای چندین حسگر است. این دستگاه از لمس‌های سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند. کافی است دسته عینک را لمس کنید تا بتوانید کنترل صدا یا پخش موسیقی را در دست بگیرید یا به تماس‌ها پاسخ دهید یا دستیار صوتی را فرابخوانید.

image

عینک هوشمند هوآوی از بلندگوهای فوق باریک دوگانه ۱۲۸ میلی‌متری استفاده می‌کند. این بلندگوها صدای استریو را برای شما ارمغان می‌آورند تا به بهترین افکت صوتی دسترسی پیدا کنید. Eyewear II همچنین سیستم آکوستیک وارونه‌ای دارد که می‌تواند نشت صداهای حداکثر ۱۲ دسیبلی را کاهش داده و در حین شنیدن موسیقی یا صحبت کردن با تلفن حریم خصوصی شما را حفظ کند.

image

عینک Eyewear II تا ۵ ساعت قادر به پخش موسیقی است و از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. سری کلاسیک اپتیکال، متال اپتیکال و SMART با قیمت پایه ۳۶۱ دلار وارد بازار می‌شود. قیمت مدل عینک آفتابی این دستگاه ۳۹۰ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)