خانهاخبار
سامسونگ می‌خواهد ماهانه 500 هزار گلکسی بادز لایو تولید کند

سامسونگ می‌خواهد ماهانه 500 هزار گلکسی بادز لایو تولید کند

بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا گلکسی بادز لایو را در حجم بالایی تولید کرده و آن را با قابلیت شارژ بی‌سیم به بازار بفرستد.
۱۳۹۹/۵/۱

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی نوت ۲۰، سامسونگ در نظر دارد تا از چند وسیله جانبی جدید هم پرده‌برداری کند. طبق گزارش‌ها، هدف این غول دنیای موبایل این است که حداقل یک ساعت هوشمند و یک ایرباد بی‌سیم جدید معرفی کند که هر دو قابلیت شارژ بیسیم داشته باشند.

طبق اعلام خبرگزاری ETNews، منابع بازار مدعی شده‌اند که سامسونگ در نیمه دوم ماه اوت ۲۰۲۰ دو تلفن هوشمند و چند دستگاه پوشیدنی معرفی می‌کند. این دو تلفن هوشمند باید همان سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی زد فولد ۲ باشند. محصولات پوشیدنی نیز احتمالا گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو خواهند بود.

image

نیمه دوم سال ۲۰۲۰ برای سامسونگی که سعی دارد از شرایط ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا خارج شود اهمیت زیادی پیدا کرده است. مجموع فروش تلفن‌های هوشمند این شرکت در نیمه نخست سال کم شده بود، اما حالا به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها می‌خواهند با تمام قوا به نیمه دوم سال وارد شوند. نکته جالب توجه این است که سامسونگ می‌خواهد قابلیت جدیدی را در ساعت هوشمند و ایرباد جدیدش معرفی کند که از طریق ماژول RX ممکن شده و برای دریافت بی‌سیم انرژی الکتریکی به کار می‌رود.

گلکسی واچ ۳ و کیس شارژر گلکسی بادز لایو قابلیت شارژ بی‌سیم خواهند داشت. این ترند جدید در محصولات پوشیدنی از چند وقت قبل شروع شد و ایرپاد پرو اپل یکی از اولین محصولاتی بود که در مقیاس جهانی از چنین قابلیتی پشتیبانی می‌کرد. گفتنی است، فروش ایرپاد پرو چنان خوب بود که کوپرتینویی‌ها را به افزایش دو برابری تولید این دستگاه وادار کرد.

حالا ظاهرا سامسونگ هم در نظر دارد که هر ماه ۵۰۰ هزار گلکسی بادز لایو بفروشد. فناوری شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌های جذابی است که در بازار طرفداران زیادی دارد و تامین‌کنندگان این فناوری در چند وقت اخیر با سفارشات زیادی برای این قطعات روبرو شده‌اند. علاوه بر این، گفته شده که سامسونگ احتمالا این قابلیت را در تلفن‌های هوشمند میان و پایین رده نیز اضافه خواهد کرد. با این حال، این موضوع هنوز تایید نشده و فعلا نمی‌توانیم روی آن حساب باز کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)