خانهاخبار
رندرهای رسمی گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو فاش شدند

رندرهای رسمی گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2، گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو فاش شدند

در گزارشی تازه سه تصویر از محصولات آتی سامسونگ منتشر شده که طراحی دستگاه‌های مختلف این شرکت را در رندرهایی که احتمالا رندرهای مطبوعاتی و رسمی آن‌ها هستند نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۳۱

سامسونگ مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه چند محصول تازه در رویداد بعدی آنپکد خود است که در تاریخ ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد. با وجود این که در گذشته اخبار و تصاویر زیادی درباره این محصولات منتشر شده بود، اما امروز چند رندر ظاهرا رسمی از این دستگاه‌ها به سطح اینترنت راه پیدا کرده که ما را با محصولات جدید کره‌ای‌ها روبرو می‌کند.

طبق پیش‌بینی‌ها سامسونگ در آنپکد بعدی از گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فلیپ 5G، گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو رونمایی خواهد کرد. شاید تعداد بالای این محصولات برای معرفی در یک رویداد کمی غیرواقعی باشد، اما رندرهای فعلی و قبلی نشان می‌دهد که همه چیز آماده مراسمی بزرگ و به‌یاد ماندنی است.

image

افشاگر معروف، ایشان آگاروال، امروز رندرهای زیر را در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است. متاسفانه این رندرها کیفیت ایده‌آلی ندارند، اما به‌اندازه کافی خوب هستند تا ما را با شمایل دستگاه‌های آتی سامسونگ آشنا کنند. از آن‌جایی که تصاویر حاضر رندرهای افشایی هستند طبیعی است که کیفیت چندان مطلوبی نداشته باشند، اما در هر صورت می‌توانیم حدس بزنیم که این‌ها همان رندرهای مطبوعاتی شرکت سامسونگ باشند.

image

رندر مربوط به گلکسی نوت ۲۰ را قبلا دیده بودیم، اما نکته جالب توجه مربوط به رندر گلکسی زد فولد ۲ است که خیلی جذاب‌تر از انتظارات ما به نظر می‌رسد. این گوشی در قاب عقب خود ماژولی شبیه گلکسی نوت ۲۰ دارد و درست مثل سایر محصولات موجود از رنگ برنزی استفاده می‌کند. در کنار این دستگاه می‌توانید رندر گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو را هم مشاهده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد

۱۳۹۹/۵/۱
یعنی ما فقط باید ببینیم و مشخصات بخونیم خرید این گوشی تو این کشور مضخزف با این نوسانات شدید ارزی غیر قابل ممکنه ???