خانهاخبار
سامسونگ به همکاری با ال‌جی برای تامین پنل‌های LCD فکر می‌کند

سامسونگ به همکاری با ال‌جی برای تامین پنل‌های LCD فکر می‌کند

در گزارش جدید واصله از کره جنوبی، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد علاوه بر شرکت تایوانی شارپ با ال‌جی نیز همکاری داشته باشد تا تولید بخشی از پنل‌های LCD خود را به آن‌ها محول کند.
۱۳۹۹/۴/۲۴

پس از آن‌که اعلام شد سامسونگ می‌خواهد تولید پنل‌های LCD را به‌طور کامل متوقف کند، گزارش‌ها از احتمال همکاری شارپ با این شرکت برای تولید نمایشگرهای LCD خبر می‌داد. با این حال، شارپ به‌تنهایی نمی‌تواند پنل‌های موردنیاز سامسونگ را تامین کند. در نتیجه حالا گزارش شده که سامسونگ قصد دارد با ال‌جی هم در این زمینه همکاری کند.

بر اساس اطلاعات واصله از کره جنوبی، سامسونگ الکترونیکس در حال مذاکره با ال‌جی دیسپلی است تا پنل‌های LCD تلویزیون‌های ارزان قیمت خود را تامین کند. این توافق می‌تواند در آینده نزدیک نهایی شده و ارزش خط تولید ال‌جی را به چیزی بین ۸۳۲ میلیون تا ۱.۶۶ میلیارد دلار برساند.

پیش‌تر افشاگران پیش‌بینی کرده بودند که سامسونگ می‌خواهد پنل‌های LCD خود را از دو شرکت چینی چاینا استار و BOE، و شرکت تایوانی شارپ (متعلق به فاکس‌کان) تامین کند. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد که مسئولان این شرکت همتای کره‌ای خود را به شرکت‌های خارجی ترجیح داده‌اند. البته کارخانه ال‌جی هم در گوانگژو چین قرار داد و در صورت حصول توافق، پنل‌های موردنیاز سامسونگ را از چین تامین خواهد کرد.

این اولین باری نیست که ال‌جی به کمک سامسونگ می‌آید. این شرکت قبلا در سال ۲۰۱۷ به دنبال مشکلاتی که برای تامین پنل‌های شارپ به وجود آمد با سامسونگ همکاری و پنل‌های ۶۵ و ۷۵ اینچی LCD آن‌ها را تامین کرده بود. ال‌جی و سامسونگ از بزرگ‌ترین رقبای صنعت تلویزیون هستند. ال‌جی می‌گوید تلویزیون‌های OLED آن‌ها از سامسونگ برتر است و سامسونگ مدعی است که تلویزیون QLED آن‌ها فناوری بهتری نسبت به محصولات طرف مقابل دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)