خانهاخبار
گلکسی زد فولد 2 احتمالا به مراسم 15 مرداد نمی‌رسد

گلکسی زد فولد 2 احتمالا به مراسم 15 مرداد نمی‌رسد

بر اساس گزارش جدید مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA، به نظر می‌رسد که نرم‌افزار و حتی سخت‌افزار گلکسی زد فولد 2 آماده نیست تا سامسونگ آن را در کنار گلکسی نوت 20 معرفی کند.
۱۳۹۹/۴/۲۳

از مدت‌ها پیش انتظار داشتیم که گلکسی زد فولد ۲ در رویداد ۱۵ مرداد سامسونگ، همزمان با سری گلکسی نوت ۲۰، معرفی شود، اما گزارش‌های جدید از چنین اتفاقی خبر نمی‌دهند. بر اساس اعلام مکس واین‌باخ، خبرنگار وب‌سایت XDA Developers، این گوشی عمدتا به خاطر عدم آمادگی نرم‌افزاری در مراسم پیش روی سامسونگ حاضر نخواهد شد.

واین‌باخ می‌گوید نرم‌افزار گلکسی زد فولد ۲ به هیچ‌عنوان نزدیک عرضه در ماه سپتامبر نیست و اشارات بسیار کمی برای آمادگی سخت‌افزاری این دستگاه وجود دارد. پیش‌تر در اخبار موبایل مشخص شده بود که این گوشی در برخی مراجع از جمله پایگاه داده IMEI حاضر شده، اما شماره نرم‌افزار گلکسی زد فولد ۲ دیگر علامتی بود که از عدم آمادگی این دستگاه خبر می‌داد.

خبرنگار وب‌سایت XDA معتقد است که این دستگاه در حوالی زمانی اواسط تا اواخر ماه سپتامبر آماده خواهد شد. پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که گلکسی زد فولد ۲ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. اندازه نمایشگر داخلی این گوشی ۷.۷ اینچ و نمایشگر خارجی آن ۶.۲۳ اینچ خواهد بود. گلکسی زد فولد ۲ یک باتری دوتکه با مجموع ظرفیت ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)