خانهاخبار
اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 سامسونگ لو رفت

اولین ویدیو از گلکسی نوت 20 سامسونگ لو رفت

به دنبال انتشار نخستین تصاویر زنده از گلکسی نوت 20، حالا نوبت به انتشار اولین ویدیو از این تلفن هوشمند رسیده که دستگاه مذکور را بهتر به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۴/۲۰

همان طور که دیروز در بخش اخبار موبایل جی‌اس‌ام دیدید، سامسونگ رسما اعلام کرد که در تاریخ ۱۵ مرداد رویدادی برگزار می‌کند تا از سری گلکسی نوت ۲۰ پرده بردارد. در این مراسم احتمالا شاهد رونمایی از محصولات دیگری مثل گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی زد فولد ۲ هم خواهیم بود. اما در خصوص گل سرسبد این رویداد، انتظار داریم که گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر ۶.۴ اینچی و گلکسی نوت ۲۰ پلاس یا الترا با نمایشگر ۶.۹ اینچی از راه برسد.

پیش‌تر افشاگری توئیتری در پستی اولین تصاویر زنده از این خانواده را افشا کرده بود و حالا در کانال یوتیوب خود اولین ویدیو از این گوشی را منتشر کرده است. شماره مدلی که از گلکسی نوت ۲۰ در این ویدیو دیده می‌شود SM-986U است. حرف U در این کد نشان می‌دهد که دستگاه مذکور مخصوص بازار ایالات متحده بوده و از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. مدل‌های بین‌المللی گلکسی نوت ۲۰ با اگزینوس ۹۹۲ روانه بازار خواهند شد.

image

موبایل پرچمدار بعدی سامسونگ از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند. در پایین بدنه این گوشی قلم S Pen قرار گرفته که ظاهرا همان قلم قبلی است و می‌تواند با قلم گلکسی نوت ۱۰ جابجا شود. بلندگو هم از سمت راست به سمت چپ رفته است. گفتنی است که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور نیز از سمت چپ به راست منتقل شده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید ببینید که اندازه ماژول دروبین این گوشی چقدر بزرگ است.

نکته جالب این که قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ حالا تنظیمات جدیدی به نام S Pen Pointer دارد که با کمک آن می‌توانید چیزهایی مثل سرعت اشاره‌گر، رنگ و اندازه آن را تغییر دهید. علاوه بر این، اگر بخواهید می‌توانید نمایش دنباله را برای آن فعال کنید. با کمک S Pen Pointer می‌توانید آیکن‌ها را انتخاب کرده، در رابط کاربری جابجا شوید یا محلی را هایلایت کنید. برای به حرکت درآوردن اشاره‌گر قلم کافی است دکمه آن را فشار داده و قلم را تکان دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)