خانهاخبار
طراحی دوربین گلکسی نوت 20 در رندرهای مطبوعاتی آن لو رفت

طراحی دوربین گلکسی نوت 20 در رندرهای مطبوعاتی آن لو رفت

به‌تازگی تصاویری توسط شعبه روسی سامسونگ لو رفته که ظاهر گلکسی نوت 20 الترا و ماژول دوربین اصلی آن را نشان می‌دهد. این گوشی احتمالا 15 مرداد معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱۲

خانواده گلکسی نوت ۲۰ احتمالا تا اواسط مرداد ماه معرفی نخواهد شد، اما امروز وب‌سایت شعبه روسی سامسونگ به‌صورت اتفاقی تصاویری را منتشر کرده که ظاهرا رندرهای رسمی گلکسی نوت ۲۰ الترا است. این تصاویر با تایید رندرهای کامپیوتری منتشره از سوی افشاگر معروف، استیو همراستافر، و چند گزارش دیگر، ماژول دوربین بزرگی را در قاب عقب به تصویر می‌کشد.

در این ماژول که در سمت چپ بالای قاب عقب قرار گرفته احتمالا یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد که از گلکسی اس ۲۰ الترا به این دستگاه می‌آید. با این حال، سامسونگ این بار برای افزایش کیفیت و کارآمدی دوربین خود زوم دیجیتال آن را به 50X محدود کرده و خبری از زوم 100X نیست.

در کنار لنز اصلی، احتمالا یک لنز پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد تا جایگزین لنز ۴۸ مگاپیکسلی سری گلکسی اس ۲۰ باشد. به احتمال زیاد، این گوشی از زوم اپتیکال ۵ برابری پشتیبانی خواهد کرد اما مشخصات دقیق آن هنوز مشخص نشده است. لنز سوم نیز یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است که مجددا از سری گلکسی اس ۲۰ به سری نوت می‌آید.

image

در سمت راست لنزها فلش LED را می‌بینیم و کمی پایین‌تر چیزی شبیه سیستم فوکوس خودکار لیزری دیده می‌شود. سامسونگ در سری گلکسی اس ۲۰ با مشکلات عدیده‌ای در زمینه فوکوس خودکار مواجه شد و به نظر می‌رسد که با درس گرفتن از این اتفاق سعی دارد آن را در گلکسی نوت ۲۰ الترا جبران کند.

پرچمدار آتی سامسونگ در دو رنگ مشکی و مسی وارد بازار می‌شود. در رندرهای موجود رنگ مسی گلکسی نوت ۲۰ الترا را می‌بینیم که با نام Mystic Copper بازاریابی خواهد شد. سامسونگ هم مثل اپل و گوگل در این گوشی از طراحی مات استفاده کرده تا اثر انگشت کمتری روی سطح گلکسی نوت ۲۰ باقی بماند.

در اطراف بدنه فریمی از جنس استیل ضدزنگ قرار گرفته که در سمت راست میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا است. علاوه بر این، همان طور که قبلا گزارش شده بود، باید منتظر حضور قلم S Pen در این دستگاه باشیم.

image

مشخصات، تاریخ رونمایی و زمان عرضه

افزون بر مواردی که بالا ذکر کردیم، گلکسی نوت ۲۰ الترا احتمالا در آمریکای شمالی، چین و کره جنوبی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و در اروپا و سایر کشورها با اگزینوس ۹۹۲ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی حداقل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. سامسونگ احتمالا گلکسی نوت ۲۰ را با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.5 عرضه می‌کند. در ادامه نیز آپدیت اندروید ۱۱ و One UI 3.0 باید برای آن منتشر شود.

طبق گزارش‌ها، گلکسی نوت ۲۰ و ۲۰ الترا باید در رویدادی در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شوند. پیش‌فروش این گوشی بلافاصله پس از پایان مراسم آغاز خواهد شد و عرضه عمومی آن از اواخر اوت یا اوایل سپتامبر انجام می‌گیرد. احتمالا در این مراسم باید منتظر رونمایی از محصولاتی همچون گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ هم باشیم، ولی این دو دستگاه دیرتر به بازار می‌آیند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)