خانهاخبار
تصاویر و مشخصات گلکسی زد فلیپ 5G توسط مرجع TENAA فاش شد

تصاویر و مشخصات گلکسی زد فلیپ 5G توسط مرجع TENAA فاش شد

مرجع اطلاعاتی چینی TENAA با ثبت اطلاعات نسخه 5G گلکسی زد فلیپ بخش اعظم ویژگی‌های این گوشی را لو داد. دستگاه مذکور احتمالا همزمان با گلکسی نوت 20 معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۴/۱۱

سامسونگ احتمالا در اواسط مرداد ماه از نسخه 5G گلکسی زد فلیپ رونمایی می‌کند. طبق شایعات پیش‌بینی می‌شد که این گوشی ظاهری شبیه گلکسی زد فلیپ LTE داشته باشد. مشخصات تلفن مذکور قبلا از طریق گزارش‌های مختلفی به سطح اینترنت راه پیدا کرده بود و مثلا می‌دانستیم که حداقل ظرفیت حافظه آن ۲۵۶ گیگابایت است. اما حالا تصاویری فاش شده که این گوشی را نشان می‌دهد.

به لطف پایگاه داده مرجع چینی TENAA، تصاویر گلکسی زد فلیپ 5G با شماره مدل SM-F7070 با رنگ خاکستری در دسترس قرار گرفته و می‌توانیم ببینیم که این گوشی هم ظاهری مشابه مدل LTE دارد. در بخش بیرون گلکسی زد فلیپ نمایشگر کوچکی دیده می‌شود که نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد و کمی آن‌طرف‌تر دوربینی دوگانه به همراه فلش LED تعبیه شده است.

در داخل گلکسی زد فلیپ 5G نمایشگری از نوع AMOLED با حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد. در سمت راست بدنه می‌توانیم حسگر اثر انگشت و دکمه‌های تنظیم صدا را ببینیم و در سمت چپ شکاف سیم کارت قرار گرفته است. در پایین دستگاه نیز باید درگاه USB-C جایگذاری شده باشد. 

image

گلکسی زد فلیپ 5G در داخل نمایشگری ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD و در خارج نمایشگری ۱.۰۵ اینچی با رزولوشن ۳۰۰ در ۱۱۲ پیکسلی خواهد داشت. این گوشی با اندروید ۱۰ و چیپستی با سرعت کلاک ۳.۰۹ گیگاهرتز عرضه می‌شود که احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است. نسخه 5G گلکسی زد فلیپ ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌کند.

دوربین دوگانه این گوشی شامل لنزهای ۱۲ + ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم لنزی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. از ویژگی‌های ارتباطی زد فلیپ 5G می‌توانیم به وای‌فای، بلوتوث و ان‌اف‌سی اشاره کنیم. ابعاد این گوشی ۱۶۷ در ۷۳ در ۷.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۳ گرم است.

این موبایل مدتی پیش در مرجع FCC هم حاضر شده بود تا تایید شود که مدل SM-707B از شارژ‌ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. تلفن مذکور با وای‌فای ۶ دوبانده عرضه می‌شود که نسبت به وای‌فای ۵ نسخه معمولی گلکسی زد فلیپ پیشرفت مناسبی است. FCC همچنین تایید کرده که نسخه جدید زد فلیپ دو باتری دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)