خانهاخبار
پیرلی موتوراسپرت از ارایش تایرها برای ۸ مسابقه‌ی اول رونمایی کرد

پیرلی موتوراسپرت از ارایش تایرها برای ۸ مسابقه‌ی اول رونمایی کرد

با نزدیک شدن به تاریخ شروع مسابقات فرمولا وان اطلاعات بیشتری از این مسابقات در اختیار علاقه‌مندان قرار می گیرد و اکنون لیست تایرهای ۸ مسابقه‌ی اول منتشر شده است
۱۳۹۹/۳/۳۱

پیرلی موتور اسپرت از تایرهای مسابقات فرمول یک ۲۰۲۰ برای هشت مسابقه‌ی ابتدایی و همین طور پیست سیلوراستون رونمایی کرد که این لاستیک‌ها از انواع مختلفی هستند. پیرلی با حذف لیست قبلی لاستیک‌ها، مجموعه‌ای با آرایش جدید برای استفاده تیم‌ها در هشت مسابقه‌ی ابتدایی فصل ۲۰۲۰ را نشان داده است که در میان آن‌ها دو مسابقه‌ی موجود در انگلستان دارای مجموعه‌ی متفاوتی هستند.

Pirelli برای شروع مسابقات در اتریش که در تاریخ سوم تا پنجم ژوئیه برگزار می‌شود مجموعه‌ی C2 (سفید، سخت)، C3 (زرد، مدیوم) و C4 (قرمز، نرم) را برای رقابت جایزه‌ بزرگ ردبول انتخاب کرده که درگرندپری Steiemark نیز همین تایرها دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در گرندپری مجارستان نیز ترکیبی مشابه از تایرها در اختیار تیم‌ها قرار خواهد گرفت و در رقابت بریتانیا تیم‌ها می‌توانند از میان تایرهای C1 (سخت)، C2 (مدیوم) و C3 (نرم) انتخاب کنند و همین طور در سالگرد ۷۰ سالگی گرندپری انگلستان  مجموعه‌ی C3، C2 و C4 را در اختیار خواهند داشت. در گرندپری اسپانیا C2، C1 و C3 را در مقابل خود می‌بینند در حالی که در مسابقه‌ی جایزه بزرگ بلژیک و ایتالیا  C3، C2 و C4 را در اختیار خواهند داشت. این سیستم همین طور ادامه خواهد داشت و هر راننده ۱۳ دست تایر با آرایش گفته شده را برای کل آخر هفته در اختیار خواهد داشت.

همانطور که انتظار می‌رود، رانندگان باید یک دست تایر نرم برای Q3 حفظ کنند تا بتوانند به رده بندی ۱۰ داننده‌ی برتر بازگردند و باقی‌مانده را برای مسابقه‌ی اصلی نگه خواهند داشت. پیرلی برای رانندگان اجباری کرده که آخر هفته‌ها یک دست لاستیک سخت و یک دست مدیوم را مورد استفاده قرار دهند. رانندگان نیز باید در آخر هفته حداقل یکی از مجموعه‌های ذکر شده را استفاده کنند. با توجه به تاخیر پیش آمده در شروع فصل و متغیر‌های زیادی که در مسابقات وجود دارد تیم‌ها زمان چندانی برای واکنش نشان دادن به این تغییرات با توجه با اعلام FIA برای هشت مسابقه‌ی ابتدایی را ندارند.

image

ماریو ایزولا، رئیس Pirelli Motorsport بیان کرد، طبق معمول این آرایش تایرها با توجه به ویژگی‌های فردی و شرایط مسابقه انتخاب خواهد شد و فرصت‌های جالبی برای استراتژی مسابقات فراهم می‌کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)