خانهاخبار
شیائومی بر روی شارژری 7 برابر سریع‌تر از شارژر آیفون 11 است

شیائومی بر روی شارژری 7 برابر سریع‌تر از شارژر آیفون 11 است

در سال 2019 شیائومی یک شارژر تلفن 100 واتی معرفی کرد که در زمان خود، سریع‌ترین بود و حال می‌خواهد نمونه‌ای عرضه کند بهتر از بهترین مدل خود، یک شارژر 120 واتی.
۱۳۹۹/۳/۲۲
image

در ویدئویی که به‌تازگی منتشرشده است یک شارژر اسمارت‌فون از شیائومی نشان داده می‌شود که 120 وات قدرت دارد. بسیار  سریع‌تر از شارژر 18 واتی آیفون 11 و 25 واتی گلکسی S20.

شارژر سریع 100 وات شیائومی یک باتری 4000 میلی‌آمپری را در عرض 17 دقیقه از 0% به 100% رساند و با قدرت 120 وات این زمان به کمتر از 15 دقیقه خواهد رسید. به‌زودی اتصال گوشی به شارژر و 1 ساعت دور ماندن از گوشی، به یک خاطره تبدیل می‌شود.

شیائومی با عرضه شارژر 100 واتی ثابت کرد این شرکت چینی بر روی شارژرهای بسیار سریعی کار می‌کند که می‌خواهد زمان شارژ شدن گوشی را کاهش دهد.

البته شایان‌ذکر است شیائومی اولین شرکتی نیست که به‌سرعت شارژ 120 وات دست‌یافته است بلکه در اوایل سال 2019 ، Vivo با یک پیش‌نمایش از شارژر 120 واتی که باتری 4000 میلی‌آمپری را در 13 دقیقه پُر می‌کند قدرت خود را به رخ کشید اما نباید از این نکته غافل شد که این فنّاوری نیازمند یک اسمارت‌فون است تا از آن پشتیبانی کند.

قطعاً شیائومی با موانعی روبروست تا این تکنولوژی را برای گوشی‌های هوشمند عرضه کند چراکه شارژی با این سرعت می‌تواند به باتری تلفن صدمه بزند و یا دیوایس را فوراً داغ کند پس شرکت قبل از ارائه این فناوری برای گوشی‌ها بایستی راه‌حلی برای مشکلات فوق‌الذکر بیابد.

ازآنجاکه تولیدکنندگان تلفن همراه در حال ارتقا دیوایس‌های خود هستند این انتظار وجود دارد که شاهد تکنولوژی شارژ بسیار سریع باشیم.

و اگر آنچه در ویدئو نمایش داده‌شده است واقعی باشد در آینده‌ای که نمی‌دانیم نزدیک است یا خیر، یک گوشی شیائومی با شارژر 120 واتی در دست خواهیم داشت.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)