خانهاخبار
اولین پوستر رسمی از شیائومی می بند 5 منتشر شد

اولین پوستر رسمی از شیائومی می بند 5 منتشر شد

شیائومی با انتشار اولین پوستر رسمی از دستبند بعدی خود بالاخره از ظاهر می بند 5 رونمایی کرد. این دستگاه قرار است 22 خرداد معرفی شود.
۱۳۹۹/۳/۲۰

همان طور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، شیائومی می بند ۵ در تاریخ ۲۲ خرداد معرفی خواهد شد. اکنون اولین تصویر رسمی از این دستبند هوشمند منتشر شده است. شیائومی این پوستر را در صفحه رسمی ویبوی خود منتشر کرده و از وجود چهار رنگ زرد، قرمز، سبز و مشکی خبر داده است. می بند ۴ در چهار رنگ مشکی، آبی، نارنجی و بلوطی عرضه شده بود.

دستگاهی که در این پوستر دیده می‌شود ظاهرا تفاوت زیادی با می بند ۴ ندارد. بدنه این دستگاه از همان ظاهر بیضی‌شکل همیشگی برخوردار است ولی اندازه نمایشگر آن افزایش یافته و احتمالا حاشیه‌های آن کمتر شده است. اگر دقیق‌تر به می بند ۵ نگاه کنید، می‌توانید دکمه لمسی پایین صفحه نمایش را ببینید. بند دستگاه نیز مشابه نسل قبلی به نظر می‌رسد.

شیائومی در این پوستر به پشتیبانی از NFC اشاره کرده که قبلا شایعه شده بود این فناوری احتمالا بالاخره به نسخه جهانی می بند ۵ اضافه خواهد شد. تصاویر مچ‌بند شیائومی وجود حالت‌های ورزشی یوگا، پازنی نشسته با دستگاه و طناب‌زنی را در این محصول تایید می‌کند. علاوه بر این، در می بند ۵ شاهد اضافه شدن قابلیت ثبت قاعدگی زنان خواهیم بود.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره می بند ۵ شیائومی موجود نیست. متاسفانه هنوز به قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا اشاره نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که در روزهای باقی مانده اخبار بیشتری در این باره منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)