خانهاخبار
می بند 5 شیائومی 22 خرداد معرفی می‌شود

می بند 5 شیائومی 22 خرداد معرفی می‌شود

بر اساس اعلام اکانت عمومی Xiaomi Mall در وی‌چت، مچ‌بند بعدی شیائومی رسما در تاریخ 22 خرداد معرفی خواهد شد. در این مطلب نگاهی به ویژگی‌های جدید این دستگاه می‌اندازیم.
۱۳۹۹/۳/۱۲

اکانت عمومی Xiaomi Mall در وی‌چت دیروز رسما اعلام کرد که می بند ۵ در تاریخ ۱۱ ژوئن مصادف با ۲۲ خرداد معرفی خواهد شد. با توجه به شایعات، از اصلی‌ترین تغییرات این نسخه می‌توانیم به افزایش اندازه نمایشگر به ۱.۲ اینچ و شارژر جدید این دستگاه اشاره کنیم.

دیگر تغییر بزرگ شیائومی می بند ۵ حذف فرورفتگی پایین نمایشگر است. علاوه بر این، گفته می‌شود که نسخه بین‌المللی این مچ‌بند از NFC هم پشتیبانی خواهد کرد. می بند ۵ به احتمال زیاد امسال با پشتیبانی از قابلیت پایش سطح اکسیژن خون و ثبت قاعدگی زنان عرضه می‌شود تا در کنار ردیابی پیشرفته ضربان قلب و فعالیت‌های ورزشی بتواند کمک‌حال کاربران باشد.

image

طبق گزارش‌ها، می بند ۵ می‌تواند کنترل دوربین موبایل را در دست بگیرد. اگرچه این قابلیت قبلا در ساعت‌ها و بندهای مختلفی قرار داشته ولی حالا احتمالا برای اولین بار به سری می بند می‌آید. افزون بر این، باید منتظر پنج حالت ورزشی جدید شامل یوگا و دوچرخه‌سواری در محیط سرپوشیده باشیم. با این حساب، تعداد حالت‌های ورزشی می بند ۵ به ۱۱ می‌رسد.

image

امروز همچنین اطلاعاتی از اپلیکیشن Xiaomi Wearable به دست آمد که احتمالا به نسخه‌ای از می بند ۵ با پشتیبانی از NFC اشاره می‌کند که اسم رمز آن Kong Ming H است. مطابق اطلاعات موجود در کد این اپلیکیشن نسخه مذکور از می بند ۵ علاوه بر NFC، دستیار صوتی ویژه‌ای به نام XiaoAI خواهد داشت. در این دستگاه به شماره‌گیر، یادآور رویدادها، یادآور هدف‌ها، قفل مچی، نایت مود، لانچر، دوربین و قفل موبایل دسترسی خواهید داشت. پیش‌تر شنیده بودیم که می بند ۵ از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند، بنابراین احتمالا نسخه چینی آن به XiaoAI مجهز می‌شود و نسخه معمولی با همان الکسا به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)