خانهاخبار
چطور آیفونی ارزان قیمت داشته باشیم؟

چطور آیفونی ارزان قیمت داشته باشیم؟

این روزها با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت کالاهای خارجی در صورت واردات با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۳۱

از سویی دیگر با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی نسبی کسب و کارها، در همه حوزه ها شاهد افزایش قیمت هستیم. این مساله در حوزه کالای دیجیتال نمود بیشتری پیدا میکند. برای مثال در حوزه موبایل، علاوه بر هزینه خود گوشی، هزینه واردات و هزینه رجیستری آن نیز باعث افزایش بیش از حد قیمتها میشود. این در حالی است خرید گوشی های میانرده مانند جدیدترین مدل آیفون، SE 2020 نیز برای بسیاری از خانواده ها گران به شمار می آید. یکی از راههای صرفهجویی در هزینههای خرید موبایل های باکیفیت از برندهای محبوب، خرید آنلاین این کالاها از سایت های معتبر آنلاین نظیر سایت یونید است. در این نوع سایت ها امکان بررسی قیمت و کیفیت محصول و همچنین دیدن نظرات کاربران در مورد محصول و کیفیت خدمات ارائه شده توسط این سایت ها وجود دارد. در نتیجه می توان با چشمان باز، خریدی امن را تجربه کرد.

image

 

 شیوع ویروس کرونا بسیاری از شرکتهای تولید کننده موبایل را نیز با مشکلاتی در ساخت و عرضه محصولات خود به بازار مواجه کرد. در این میان، شرکت اپل نیز از این قائله عقب نماند و در ارائه جدیدترین محصول خود با چالش هایی مواجه شد. آیفون SE 2020 در حالی معرفی شد که تقاضا برای خرید آن، بسیار بیشتر از حد انتظار بود. همین دلیل باعث شد تا عرضه آن به بازار حدود یک ماه زمان ببرد. سیاستهای اقتصادی آمریکا در قبال چین که باعث تعطیلی خط تولید شرکت اپل در این کشور شد، از یک سو و اپیدمی کرونا از سوی دیگر، برنامههای شرکت اپل را برای معرفی و عرضه این میانرده جدید خود با تاخیر همراه کرده است. اپیدمی کرونا راه خود را به جهان تکنولوژی نیز باز کرده و باعث شد که این شرکت برای اولین بار رویداد معرفی محصول خود را به صورت آنلاین برگزار کند. علاوه بر آن، به دلیل حجم گسترده تقاضا، این شرکت نتوانست در تاریخی که اعلام کرده بود، آیفون اس ای را به بازار ارائه کند و این محصول، بسته به مدل انتخابی، با حدود یک ماه تاخیر به بازار عرضه میشود.

image

 

این گوشی میانرده اپل، ظاهری شبیه موبایل های قدیمی این شرکت دارد و به نظر میرسد، فرمت قدیمی این مدل، استفاده مجدد از دکمه هوم و حسگر اثر انگشت که در دکمه هوم تعبیه شده، بسیار بیشتر از دو مدل آخری، مورد پسند طرفداران این برند واقع شده است. سیستم عامل این مدل، IOS13 و پردازنده آن A13 Bionic، مشابه پردازنده های سری 11 این شرکت است. SE 2020 تنها دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی است که قابلیت عکاسی به صورت پرتره را دارد. مشخصات ذکر شده تنها بخشی از مشخصات این گوشی میان رده محبوب است. این مدل گوشی آیفون در ایران نیز در برخی فروشگاه ها به فروش میرسد. شما می توانید برای خرید جدیدترین موبایل آیفون به سایت یونید مراجعه کنید و خریدی امن داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)