خانهاخبار
فیلتر هویداکننده دوربین وان پلاس 8 پرو غیرفعال می‌شود

فیلتر هویداکننده دوربین وان پلاس 8 پرو غیرفعال می‌شود

کانال یوتیوبی آنباکس تراپی چند روز پیش در ویدیویی نشان داد که دوربین وان پلاس 8 پرو می‌تواند زیر سطوح و لباس‌ها را نشان دهد. حالا وان پلاس از غیرفعال‌سازی این قابلیت خبر داده است.
۱۳۹۹/۲/۳۰

وان پلاس ۸ پرو در دوربین خود فیلتر رنگی دارد که اساسا اجازه می‌دهد کاربران بتواند تصاویری با طیف رنگی خاکستری تهیه کنند. ولی اخیرا کانال یوتیوب آنباکس تراپی ویدیویی از این قابلیت منتشر کرده که نشان می‌دهد وان پلاس ۸ پرو قادر است زیر سطوح نازک پلاستیکی (مثل اپل تی‌وی یا کنترل‌های تلویزیون) و حتی لباس‌های نازک را هویدا کند.

اکنون وان پلاس اعلام کرده که آن‌ها متوجه نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی این ویژگی شده و می‌خواهند آن را به صورت موقت از دسترس کاربران خارج کنند. این شرکت رسما تایید کرده که فیلتر رنگی دوربین آن‌ها از فاصله نزدیک تاثیر خاصی روی برخی از مواد و عناصر دارد. وان پلاس با اشاره به این که آپدیت مربوطه در هفته آتی منتشر می‌شود، گفت:

به منظور حذف اثرات احتمالی این قابلیت در شرایط بسیار ویژه بر حریم خصوصی کاربران و از بین بردن نگرانی‌های عمومی، تصمیم گرفتیم قابلیت فیلتر رنگی را به صورت موقت از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری غیرفعال کنیم.

در حال حاضر مشخص نیست که قابلیت مذکور چه زمانی مجددا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت یا چه تغییراتی در آن اعمال خواهد شد. با این حال، نکته جالب این است که خود شرکت در زمان آزمایش وان پلاس ۸ پرو متوجه این مسئله نشده و حالا پس از عرضه باید از گزارش‌های کاربران به این موضوع پی ببرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)