خانهاخبار
شارژر بیسیم 30 واتی شیائومی با فن داخلی معرفی شد

شارژر بیسیم 30 واتی شیائومی با فن داخلی معرفی شد

شارژر Mi 30W شیائومی دستگاه خوش ساخت و پرقدرت است که می‌تواند دستگاه‌های مجهز به فناوری Qi را با سرعت 30 وات به صورت بیسیم شارژ کند.
۱۳۹۹/۲/۲۲

شیائومی امروز از استند شارژ بیسیم جدیدی رونمایی کرد که Mi 30W نام دارد. این دستگاه اولین شارژر بیسیم ۳۰ واتی نیست که از سوی شیائومی راهی بازار می‌شود، اما این دستگاه پره‌ای برای خنک‌سازی دارد. Mi 30W از طراحی مجرای هوا استفاده می‌کند که بدون نیاز به عبور حرارت از داخل سیم‌پیچ دما را کاهش می‌دهد. شیائومی می‌گوید این طراحی در کنترل حرارت کمک زیادی به آن‌ها کرده و می‌تواند دما را زیر ۳۸ درجه سانتی گراد نگه دارد.

image

همان طور که در تصاویر می‌بینید، شارژر بیسیم ۳۰ واتی شیائومی گوشی شما را در حالت ایستاده نگه می‌دارد و از این حیث شبیه شارژر بیسیم وان پلاس است. ولی برخلاف شارژر وان پلاس، در این دستگاه از فناوری انحصاری استفاده نشده و می‌توانید هر دستگاهی را که با استاندارد Qi سازگار باشد با سرعت ۳۰ وات شارژ کنید. (البته اگر گوشی شما این قابلیت را داشته باشد.)

image

در خصوص طراحی، شیائومی ترکیبی از رنگ‌های سفید و خاکستری را به کار برده و نسخه دیگری از این دستگاه عرضه نشده است. اگر به تصاویر دقت کنید، می‌توانید یک چراغ LED را در پایین بخش جلویی استند ببینید. این LED نشان می‌دهد که گوشی در حال شارژ شدن است.

پره‌ای که شیائومی در این شارژر استفاده کرده نباید سروصدای زیادی داشته باشد. این دستگاه می‌تواند گوشی می ۱۰ شیائومی را ظرف مدت ۷۶ دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. علاوه بر این، Mi 30W به قابلیت شناسایی اشیا خارجی مجهز شده تا در صورت نزدیک شدن وسایل فلزی مثل کلید فعالیت خود را متوقف کرده و از بروز صدمات جلوگیری کند.

image

شارژر بیسیم شیائومی ۵ لایه محافظتی دارد که در برابر ولتاژ بالا، جریان بالا، دمای بالا، ولتاژ پایین و الکتریسیته ساکن مقاوم است. در زیر بدنه این دستگاه چهار قطعه سیلیکونی قرار گرفته که مانع از سر خوردن شارژر می‌شود. به‌علاوه، یک نوار سیلیکونی هم در روی بدنه قرار دارد که باعث می‌شود گوشی شما سر نخورد.

شارژر می ۳۰ وات حتی در صورت وجود کیس محافظ بر روی تلفن‌های هوشمند قادر است آن‌ها را شارژ کند. شیائومی می‌گوید کیس‌هایی که حداکثر ضخامت آن‌ها ۳ میلی متر باشند مشکلی با این دستگاه ندارند. این غول چینی شارژر خود را به‌زودی با قیمت ۳۹ دلار وارد بازار خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)