خانهاخبار
رندرهای جدید پیکسل 4a ابعاد این گوشی را فاش می‌کند

رندرهای جدید پیکسل 4a ابعاد این گوشی را فاش می‌کند

رندرهای تازه‌ای که از میان‌رده جدید گوگل منتشر شده نه تنها ما را از نزدیک با جنبه‌های مختلف طراحی این گوشی آشنا می‌کند بلکه ابعاد پیکسل 4a را به ما نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۱۶

به‌تازگی رندرهای جدیدی از طراحی پیکسل 4a فاش شده که ابعاد این تلفن هوشمند میان‌رده را نشان می‌دهد. همان طور که احتمالا می‌دانید، پیکسل 4a مثل نسل قبلی بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات دارد. این گوشی جک هدفون خود را حفظ کرده و آن را در قسمت بالایی بدنه قرار داده است. علاوه بر این، حسگر اثر انگشت نیز به‌صورت فیزیکی در قاب عقب این گوشی دیده می‌شود.

پیکسل 4a دوربینی یگانه با رزولوشن ۱۲.۲ مگاپیکسلی دارد که در ماژولی نسبتا بزرگ همراه با فلش LED قرار گرفته است. دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست دستگاه دیده می‌شوند و در سمت چپ نیز فقط شکاف سیم کارت قرار دارد. لبه‌های این گوشی بسیار گرد در نظر گرفته شده و احتمالا در دست گرفتن آن احساس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد.

در پایین بدنه شاهد حضور درگاه USB-C و دو شکاف برای بلندگوهای اصلی دستگاه هستیم. نمایشگر پیکسل 4a مسطح است و در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی از پنلی ۵.۸۳ اینچی استفاده می‌کند و گفته شده که ابعاد آن ۱۴۴.۱۸ در ۶۹.۴۶ در ۸.۲ میلی متر است که این ضخامت در بالاترین حد خود (در ماژول دوربین) به ۹.۱۳ میلی متر می‌رسد.

منبع این رندرها می‌گوید پیکسل 4a در تاریخ ۲ خرداد به بازار می‌آید و قیمت آن حدود ۴۰۰ دلار خواهد بود. نمایشگر این تلفن هوشمند از نوع OLED با رزولوشن +FHD یا +HD است. پیکسل 4a از پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند و یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد. گوگل میان‌رده جدید خود را در دو مدل با ۴ یا ۶ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)