خانهاخبار
گلکسی بادز ایکس احتمالا یک ویژگی فوق‌العاده جذاب خواهد داشت

گلکسی بادز ایکس احتمالا یک ویژگی فوق‌العاده جذاب خواهد داشت

هدست لوبیایی سامسونگ که در چند وقت در شایعات مشاهده شده اخیرا به اداره نشان تجاری آمریکا رسیده و در آن‌جا به یکی از قابلیت‌های جذاب و مهم آن اشاره شده است.
۱۳۹۹/۲/۱۳

تقریبا دو ماه پس از معرفی گلکسی بادز پلاس حالا شایعاتی درباره نسل بعدی هدفون بیسیم سامسونگ شنیده می‌شود؛ محصولی با ظاهری شبیه لوبیا و اسمی که احتمالا گلکسی بادز ایکس خواهد بود. این دستگاه اکنون وارد فرآیند ثبت نشان تجاری در آمریکا شده و به همین خاطر اطلاعات بیشتری درباره آن در دسترس ما قرار گرفته است. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

همان طور که در مطلب قبلی پیرامون این محصول به شما گفتیم، گلکسی بادز ایکس احتمالا ویژگی‌های جذابی در حوزه سلامت و تندرستی خواهد داشت. حالا اداره پتنت و نشان تجاری آمریکا به یکی از قابلیت‌های دیگر این دستگاه اشاره کرده که می‌تواند برای گروه هدف گلکسی بادز ایکس بسیار جذاب باشد.

در تصویر زیر می‌توانید ببینید که در فرم درخواست نشان تجاری این دستگاه آمده: «MP3 پلیر و یک هدست بیسیم پوشیدنی در قالب دستگاهی واحد فروخته می‌شوند.» پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی بادز ایکس از قابلیت پخش مستقل موسیقی و فضای داخلی برخوردار باشد تا بتواند آهنگ‌ها، پادکست‌ها یا کتاب‌های صوتی شما را ذخیره کند.

این امکان برای دوندگان و دچرخه‌سواران مزیت بزرگی خواهد بود چون باعث می‌شود که دیگر نیازی به همراه داشتن تلفن هوشمند نداشته باشند. قبلا به شما گفته بودیم که گلکسی بادز ایکس احتمالا نرم‌افزاری با قابلیت ردیابی موقعیت و فعالیت‌های ورزشی از جمله تشخیص مسافت و کالری خواهد داشت تا محصولی همه‌جانبه و همراه ورزشکاران باشد. البته همچنان برای برقرار تماس تلفنی به موبایل نیاز است اما حداقل برای پخش موسیقی دیگر نیازی به ارتباط با تلفن هوشمند نیست.

سامسونگ در حال حاضر هدست بیسیم جذاب و محبوبی به نام گلکسی بادز پلاس دارد که قابلیت‌های مناسبی را ارائه می‌کند، ولی نسل آتی این محصول قادر است خط تولید هدفون‌های این غول کره‌ای را به سطح جدیدی وارد کند. پر واضح است که سامسونگ سعی دارد که در بازار پرتنش هدفون‌های بیسیم در مقابل رقبا حرف جدیدی برای زدن داشته باشد و بتواند سهم مناسبی از بازار را به دست آورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)