خانهاخبار
وان پلاس Z احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود

وان پلاس Z احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود

بر اساس شایعه‌ای که اخیرا از سوی یک افشاگر توئیتری منتشر شده، موبایل میان‌رده وان پلاس با نام OnePlus Z احتمالا در ماه ژوئیه معرفی می‌شود و دوربین سلفی آن در حفره‌ای در مرکز نمایشگر قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۲/۱۰

پیش‌تر در شایعات از وجود تلفن هوشمند میان‌رده‌ای به نام وان پلاس Z مطلع شده بودیم. اکنون شایعه جدیدی منتشر شده که به زمان احتمالی رونمایی از این دستگاه اشاره می‌کند. بر اساس جدیدترین توئیت یک افشاگر توئیتری به نام Max J، وان پلاس Z در ماه ژوئیه معرفی می‌شود. این افشاگر تصویری از این دستگاه را به اشتراک گذاشته که آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

image

وان پلاس Z در ابتدا قرار بود همراه وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو معرفی شود ولی چنین اتفاقی نیفتاد. این شرکت حتی در مراسم رونمایی چینی از سری وان پلاس ۸ گفته بود که ممکن است دستگاه غیرمنتظره‌ای را ببینیم، ولی باز هم خبری از وان پلاس Z نبود. بنابراین اکنون معلوم نیست که این تاریخ احتمالی همان زمانی است که وان پلاس از قبل آن را در نظر گرفته یا مجبور شده که عرضه این گوشی را تا ماه ژوئیه عقب بیندازد.

گفته می‌شود که وان پلاس Z نمایشگری ۶.۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. دوربین سلفی این دستگاه در حفره‌ای در وسط بخش بالایی این نمایشگر قرار می‌گیرد تا برخلاف وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو آن را شبیه سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ کند.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی می‌تواند با پردازنده دیمنسیتی ۱۰۰۰ مدیاتک به بازار بیاید تا از نسل پنجم ارتباطات نیز پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی می‌توانیم به استفاده از دوربین سه‌گانه‌ای با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و برخورداری از فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی اشاره کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)