خانهاخبار
پوسترهای شیائومی Mi 10 Youth رنگ‌های جذاب این گوشی را نشان می‌دهد

پوسترهای شیائومی Mi 10 Youth رنگ‌های جذاب این گوشی را نشان می‌دهد

به تازگی چند پوستر از تلفن هوشمند Mi 10 Youth شیائومی منتشر شده که رنگ‌های جوان‌پسند و زیبای این گوشی را به تصویر می‌کشد. موبایل مذکور هشتم فروردین معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۴

شیائومی در روز ۸ اردیبهشت قرار است به طور همزمان از MIUI 12 و نسخه جدیدی از موبایل می ۱۰ رونمایی کند که Mi 10 Youth Edition نام دارد. در این روزها اخبار زیادی درباره MIUI 12 منتشر شده و حالا نوبت Mi 10 Youth Edition است که اطلاعات بیشتری درباره آن فاش شود. بازار هدف این گوشی احتمالا کشور چین است و باید منتظر پیشرفت‌هایی در بخش دوربین آن باشیم.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره سخت‌افزار Mi 10 Youth Edition در دسترس نیست، ولی تصاویری منتشر شده که به طور رسمی ما را با رنگ‌های مختلف و جذاب این تلفن هوشمند جوان‌پسند آشنا می‌کند. Mi 10 Youth احتمالا پنج رنگ خواهد داشت که شامل آبی، سبز، نارنجی، صورتی و مشکی است. با این حال، فعلا تصویری از رنگ مشکی این دستگاه لو نرفته است.

image

همان طور که از نام این محصول پیداست، Mi 10 Youth برای گروه سنی جوانان تولید شده و می‌توانیم این موضوع را از روی رنگ‌های پرانرژی این گوشی مشاهده کنیم. Mi 10 Youth دارای ضخامت ۷.۸۸ میلی متر و وزن ۲۰۰ گرم خواهد بود و طبیعتا از MIUI 12 استفاده خواهد کرد.

این تلفن هوشمند احتمالا شباهت بالایی به Mi 10 Lite دارد و مثل همان دستگاه از اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی لنز پریسکوپ داشته باشد و از قابلیت زوم ۵۰ برابری پشتیبانی کند. با این حال این ادعا بیش از حد خوش‌بینانه به نظر می‌رسد، چون پیش‌بینی می‌شود که Mi 10 Youth ارزان‌ترین موبایل 5G خانواده محصولات شیائومی باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)