خانهاخبار
عرضه رقیب Apple Card توسط گوگل

عرضه رقیب Apple Card توسط گوگل

اپل در ماه مارس از سرویس"اپل کارت" خود رونمایی کرد و هواوی نیز به شکل مشابه، هفته گذشته کارت پرداخت فیزیکی خود را معرفی کرد. حال نوبت به گوگل رسیده تا پا در این رقابت بگذارد.
۱۳۹۹/۱/۳۱

طبق گزارش TechCrunch، گوگل نیز در حال آماده سازی برای معرفی کارت پرداخت های فیزیکی خود است. نام دقیق این سرویس جدید هنوز مشخص نیست، بنابراین بیایید فعلاً آنرا گوگل کارت بنامیم.

image

 

برخلاف Apple Card، که یک کارت اعتباری است که با همکاری Mastercard و Goldman Sachs ساخته شده است. Google Card یک کارت اعتباری است که با شرکای مختلف بانکی از جمله اتحادیه اعتباری فدرال استنفورد و با مارک تجاری Citi همکاری می‌کند.

علاوه بر این، Google Card دارای پوشش کمپانی Visa است، البته این غول جستجوگر ممکن است پشتیبانی از سایر کمپانی های پرداخت مانند Mastercard را نیز در دسترس قرار دهد.

از Google Card می توان برای خرید در فروشگاه های خرده فروشی و پرداخت قبض ها و بدهی ها استفاده کرد. همجنین نسخه مجازی Google Card نیز وجود خواهد داشت که می‌تواند برای پرداخت ها توسط بلوتوث بر روی کوشی های همراه استفاده شود. طبیعی است که امکان پرداخت آنلاین نیز وجود دارد.

image

 

کاربران می‌توانند تمام معاملات خود را توسط نرم‌افزار Google Pay، مدیریت کنند و در صورت سوء استفاده یا سرقت، گزینه قفل کارت در اختیار مشتریان قرار دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمان Google این کارت اعتباری فیزیکی را معرفی خواهد کرد. اما این شرکت در بیانیه ای تأیید کرد که در حال بررسی راه های "همکاری با بانک ها و اتحادیه های اعتباری در ایالات متحده" است.

image

 

قرار است که این بانک ها برای ارائه حساب های مالی هوشمند از طریق Google Pay، به مشتریان خود کمک کنند تا با کاربرد و راه های جدید انتقالات مالی بیشتر آشنا شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)