خانهاخبار
تصاویر زنده و مشخصات سری Nova 7 فاش شد

تصاویر زنده و مشخصات سری Nova 7 فاش شد

نووا 7 جدیدترین سری از محصولات هوآوی است که تا چند روز دیگر رسما معرفی می‌شود. حالا تصاویر زنده‌ای از سه عضو این خانواده فاش شده که طراحی و مشخصات این تلفن‌های هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱/۳۱

سری Nova 7 قرار است چهارم اردیبهشت، یعنی چهار ماه پس از سری Nova 6، معرفی شود. این سری شامل سه عضو به نام‌های Nova 7 و Nova 7 Pro و Nova 7 SE خواهد بود. حالا چند روز مانده تا رونمایی تصاویر زنده‌ای از این سه گوشی به سطح اینترنت راه یافته که نه تنها ما را بیشتر با شمایل این تلفن‌های هوشمند آشنا می‌کند بلکه بخشی از مشخصات آن‌ها را افشا می‌کند.

Nova 7 SE 5G

تصویر Nova 7 SE موبایلی با دوربین سلفی حفره‌ای را نشان می‌دهد. این حفره در گوشه بالای سمت چپ دستگاه قرار گرفته و البته کوچک‌ترین حفره‌ای نیست که تاکنون برای دوربین سلفی دیده‌ایم. متاسفانه در هیچ کدام از این تصاویر قاب پشتی دستگاه دیده نمی‌شود.

image

در عکسی که از صفحه About phone گرفته شده می‌بینیم که این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. Nova 7 SE از پردازنده Kirin 820 5G استفاده می‌کند و با باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید. علاوه بر این، تصویر حاضر تایید می‌کند که این گوشی از شارژ سریع ۴۰ واتی برخوردار است.

image

علاوه بر این، Nova 7 SE از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند و یکی از لنزهای دوربین عقب آن ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 به بازار می‌آید. ابعاد این دستگاه ۱۶۲.۳۱ در ۷۵ در ۸.۵۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۹ گرم است.

Nova 7 5G

image

گوشی Nova 7 عادی هم نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دارد ولی حفره آن کوچک‌تر از مدل SE است. افزون بر این، به نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی هم از Nova 7 SE عریض‌تر است. تصویر قاب عقب این تلفن هوشمند دوربینی چهارگانه را نشان می‌دهد که در ماژولی به شکل مستطیل قرار گرفته و فلش LED دارد.

image

Nova 7 5G نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد. این گوشی از چیپست Kirin 985 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی در بخش سلفی هم از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند.

image

Nova 7 هم درست مثل Nova 7 SE یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۴۰ واتی برخوردار است و با اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 به بازار می‌آید. Nova 7 5G در چهار رنگ قرمز، سبز، بنفش و مشکی عرضه می‌شود. وزن این دستگاه ۱۸۰ گرم و ابعاد آن ۱۶۰ در ۷۴.۳۳ در ۷.۹۶ میلی متر است.

image

Nova 7 Pro 5G

image

Nova 7 Pro قدرتمندترین عضو این خانواده است که از طراحی بهتر و قابلیت‌های بیشتری استفاده می‌کند. این گوشی نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد که لبه‌هایش خمیده است و از حفره‌ای به شکل بیضی برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می‌برد. این گوشی در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه دارد که شامل یک لنز پریسکوپ است.

image

موبایل Nova 7 Pro از چیپست Kirin 985 استفاده می‌کند و همراه آن ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین چهارگانه این گوشی مشابه Nova 7 است، اما به جای لنز تله‌فوتو از یک لنز پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.4 و لرزشگیر نوری استفاده می‌کند. دوربین سلفی این مدل لنزی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است که همراه با لنزی ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با دیافراگم f/2.2 عرضه می‌شود.

image

Nova 7 Pro یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی نیز به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. ابعاد Nova 7 Pro برابر ۱۶۰ در ۷۳.۷۴ در ۷.۹۸ میلی متر و وزن آن ۱۷۸ گرم است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)