خانهاخبار
پروتوتایپ‌های نوکیا 7.3 با دوربین چهارگانه در حال آزمایش است

پروتوتایپ‌های نوکیا 7.3 با دوربین چهارگانه در حال آزمایش است

HMD احتمالا در نوکیا 7.3 در دوربینی با چهار لنز استفاده خواهد کرد که لنز اصلی آن 48 یا حتی 64 مگاپیکسلی است. این گوشی در ماه اوت یا سپتامبر امسال معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱/۲۹

شرکت HMD در حال ارزیابی چندین پروتوتایپ مختلفی است که در نهایت قرار است به موبایل نوکیا ۷.۳ تبدیل شود. بر اساس جدیدترین گزارش منابع آگاه، این گوشی دوربینی چهارگانه با کیفیت تصویر بالاتر و نایت مود بهتر خواهد داشت.

در یکی از این پروتوتایپ‌ها از دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی استفاده شده است (نوکیا ۷.۲ نیز دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داشت). با این حال، HMD گزینه استفاده از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی را هم در نظر دارد. در هر صورت اما این سنسور قرار است زیر شیشه‌ای محصول شرکت ZEISS تعبیه شود.

نوکیا ۷.۳ همچنین لنز فوق عریضی خواهد داشت که رزولوشن آن مشخص نیست. این گوشی مطابق گذشته از سنسور تشخیص عمق هم برخوردار خواهد شد، اما لنز جدید آن سنسور مخصوص تصویربرداری ماکرو است. با این حساب، احتمالا شاهد عرضه موبایلی با پیکربندی دوربین ۶۴ + ۱۲ + ۲ + ۲ مگاپیکسل خواهیم بود که بسیار شبیه نوکیا ۸.۳ فایو جی است.

دوربین سلفی هم بهبود خواهد داشت و از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سال ۲۰۱۹ به مدل ۲۴ مگاپیکسلی یا حتی ۳۲ مگاپیکسلی ارتقا پیدا می‌کند. در گزارش‌های قبلی ادعا شده بود که HMD مشغول آزمایش دو پروتوتایپ برای نوکیا ۷.۳ است که یکی با 5G و دیگری بدون 5G است. این احتمال وجود دارد که پروتوتایپ 5G از اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده کند. در این صورت ارتقای قابل توجهی نسبت به اسنپدراگون ۶۶۰ در نوکیا ۷.۲ صورت خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که نوکیا ۷.۳ در ماه اوت یا سپتامبر در کنار نوکیا ۹.۳ عرضه شود. با این حال، باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری درباره این گوشی هوشمند به سطح اینترنت راه پیدا کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)