خانهاخبار
نمونه عملکرد زوم آنر 30 پرو پلاس به همراه قیمت آنر 30 پرو مشخص شد

نمونه عملکرد زوم آنر 30 پرو پلاس به همراه قیمت آنر 30 پرو مشخص شد

تنها یک روز تا رونمایی از خانواده آنر 30 باقی مانده و حالا مدیرعامل این شرکت نمونه‌های عملکرد قابلیت زوم آنر 30 پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، تصویری منتشر شده که قیمت آنر 30 پرو را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱/۲۷

اکنون تقریبا می‌توان مطمئن بود که خانواده آنر ۳۰ سه عضو دارد: آنر ۳۰ معمولی، آنر ۳۰ پرو و آنر ۳۰ پرو پلاس. این شرکت چهارشنبه از تلفن‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند، اما حالا مدیرعامل برند آنر نمونه‌هایی از قابلیت زوم آنر ۳۰ پرو پلاس را به اشتراک گذاشته است. توانایی زوم این گوشی تا ۳۰ برابر است، اما هنوز نمی‌دانیم که چه مقدار از این عدد اپتیکال و چه مقدار دیجیتال خواهد بود.

در این تصاویر می‌توانیم شهر چینگ‌دائو را در حالت‌های مختلف ببینیم. در ابتدا نمونه عملکرد لنز فوق عریض را می‌بینیم و رفته رفته میزان زوم دوربین بیشتر می‌شود تا در نهایت به بزرگ‌نمایی ۳۰ برابری می‌رسیم. اگر خوش‌بین باشیم می‌توانیم قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری هوآوی پی ۴۰ پرو پلاس را در آنر ۳۰ پرو پلاس ببینیم، ولی با توجه به میزان تغییر جزئیات تصویر در عکس انتهایی، به نظر می‌رسد که با پریسکوپ کوتاه‌تری در رنج ۴ تا ۵ برابری طرف باشیم.

علاوه بر این، می‌توانیم تصویر کم‌نوری از پل ۲۷ کیلومتری شیهومن را بر فراز دریای شرقی چین مشاهده کنیم. آنر در این تصویر موفق به ثبت صحنه زیبایی شده که مطمئنا شایسته تحسین است. البته با توجه به الگوریتم‌های فشرده‌سازی اعمال‌شده و اطلاعات کمی که از تجهیزات جانبی در دسترس برای ثبت این عکس وجود داشته، قضاوت نهایی را باید به زمانی موکول کنیم که دستگاه برای بررسی به دست ما می‌رسد.

image

در انتها تصویری از بخش جلوی آنر ۳۰ منتشر شده که نمایشگر تمام صفحه و دوربین سلفی بیضی‌شکل این گوشی را نشان می‌دهد.

image

لبه‌های خمیده نمایشگر به وضوح قابل مشاهده است و نقطه قرمزی در حفره دوربین سلفی دیده می‌شود که احتمالا مربوط به سنسور زمان پرواز سه بعدی مادون قرمز است و برای تشخیص چهره به کار می‌رود. البته این احتمال هم وجود دارد که این نقطه حاصل از منبع نوری کاملا متفاوتی باشد، بنابراین فعلا نمی‌توانیم نظر قطعی بدهیم.

image

افزون بر این، تصویر پوستری مربوط به آنر ۳۰ پرو و قیمت آن از داخل یکی از خرده‌فروشی‌های چینی منتشر شده است. قیمت این گوشی حدود ۷۰۰ دلار ذکر شده در حالی که این قیمت در شایعات به عنوان قیمت پایه آنر ۳۰ پرو پلاس مطرح می‌شد. با این حال، نمی‌دانیم میزان حافظه‌ای که برای این مدل در نظر گرفته شده چقدر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۹/۲/۷
کسی نمیدونه قیمت تموم شدش به ریال چقدره و کی میاد ایران؟