خانهاخبار
گلکسی ای ۲۱ ساموسونگ، در نمای ۳۶۰ درجه رویت شد

گلکسی ای ۲۱ ساموسونگ، در نمای ۳۶۰ درجه رویت شد

سامسونگ Galaxy A21 در نمای کامل مشاهد شد
۱۳۹۹/۱/۲۳

وقتی به یک گوشی با بودجه مناسب فکر میکنیم، معمولا ابتدا نام‌های چینی به ذهن مبادرت می‌ورزد، اما سامسونگ با گوشی‌های سری A خود بسیار موفق عمل کرده است. گلکسی A 10، پرفروش‌ترین تلفن هوشمند اقتصادی سال ۲۰۱۹ بود که با قیمت مناسب خود توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های دنیا(۴۴مین مکان با ۳۰.۳ میلیون فروش) قرار گیرد.

image

برادر بزرگتر خود یعنی گلکسی A 20 از استقبال گرمی برخوردار بود، طوری که احساس می‌شد جانشین احتمالی این گوشی موفق خواهد بود. تصاویر Galaxy A21 برای اولین بار در اوایل ماه گذشته پدیدار گشت، هنگامی که تصاویر جلو و پشت گوشی به مطبوعات راه یافت. حالا تصاویر متحرک و ۳۶۰ درجه این گوشی به بیرون درز کرده است. افشا کننده معروف یعنی ایوان بلس رندری را در صفحه Patreon خود قرار داد و جزییات بیشتری ازاین گوشی منتشر ساخت که نمای جانبی، دکمه‌های فیزیکی و دکمه پاور را نشان می‌دهد. رندر جدید، اطلاعاتی که قبلا درباره طراحی گلکسی آ ۲۱ میدانستیم را تایید کرد.

این گوشی از یک نمایشگر بدون حاشیه Infinity-O بهره می‌برد که بریدگی دوربین در گوشه سمت چپ و بالای گوشی قرار دارد. با توجه به رده قیمتی، گوشی از طراحی چشم‌گیری بهره می‌برد و همین‌طور وجود چهار دوربین در پشت گوشی نیز جالب توجه است. البته مشخصات دقیق آن هنوز در دسترس نیست اما انتظار داریم یک دوربین با زاویه عریض، حسگر عمق سنج و دوربین ماکرو یا تله فوتو باشد. در قلب این گوشی نیز تراشه اگزینوس 7904 خواهد بود. این SoC قبلا روی گوشی‌هایی نظیر A30 و A40 مورد استفاده قرار گرفته است. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز این تراشه را همراهی می‌کنند. با وجود تراشه میان رده و باتری چهارهزار میلی آمپر ساعتی، انتظار عمر باتری طولانی در این گوشی وجود دارد. طبق اطلاعات قبلی این گوشی در آمریکا فروخته خواهد شد اما باید منتظر جرییات بیشتری در این مورد باشیم.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)