خانهاخبار
عرضه نسخه بتا iOS 13.4.1 ظرف چند روز آینده

عرضه نسخه بتا iOS 13.4.1 ظرف چند روز آینده

تصور می‌شود که اپل نسخه بتا iOS 13.4.1 را به عنوان آخرین نسخه از iOS 13، قبل از عرضه iOS 14 در ماه سپتامبر آماده می‌کند.
۱۳۹۹/۱/۱۴

اپل معمولاً قبل از انتشار سیستم عامل جدید، در چرخه بتا، به توسعه‌دهندگان خود امکان دسترسی به سیستم عامل بعدی را می‌دهد.

اپل با انتشار iOS 13.4 در 24 مارس، اکنون توجه خود را به محتوای بتا بعدی که به‌احتمال زیاد iOS 13.4.1  است، معطوف کرده است.

طبق گفته The Verified ، اپل در روزهای آینده قصد دارد اولین نسخه بتا از iOS 13.4.1  را که شامل رفع چند اشکال جزئی است را منتشر کند. یکی از مواردی که برای رفع آن اقدام می‌شود، حفره امنیتی در اتصالات خصوصی VPN است که از زمان iOS 13.3.1 باز است. این حفره امنیتی به سایتها امکان می‌دهد یک کاربر را مستقیماً به مدت چند دقیقه و یا حتی چند ساعت ردیابی کنند.

image

این نشریه ادعا می‌کند که چرخه‌های آزمایش نسخه بتا رو به اتمام بوده و منجر به انتشار iOS 13.4.1 در ماه آوریل خواهد شد. اما این به‌روزرسانی، یکی از چهار به‌روزرسانی جزئی خواهد بود که انتظار می‌رود پیش از ورود iOS 14 در پاییز، منتشر شونداگر هر چهار به‌روزرسانی، طبق روند برنامه‌ریزی شده منتشر شوند، آخرین نسخه قبل از ورود iOS 14 ، نسخه iOS 13.4.4 خواهد بود.

مجله The Verified پیش از این نیز در اعلام و معرفی، به‌روز رسانی‌های اپل ، سابقه دارد. هرچند که آخرین خبرها خیلی داغ نیز نیستند. اپل معمولاً اندکی پس از انتشار به‌روزرسانی سیستم عامل قبلاً آزمایش شده ، روند چرخه بتا را دوباره ادامه می‌دهد.

انتظار می‌رود iOS 14 در همایش WWDC منتشر شود. وجود ویژگی‌های جدید در iOS 14 ، تعداد تغییرات در iOS 13.4 را به چند بروز رسانی و رفع اشکال جزئی محدود خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)